Smillis skrev 2019-03-21 12:51:26 följande:
Hoppar in lite här istället för att citera alla! Det ända jag kan säga är att kroppen är så sjukt lurig!!! Man kan inte lita på något
Vid mitt MA hade jag också bra HCG nivåer och det sjönk inte förens jag gjort abort, kroppen kändes gravid men hade en känsla som sa att jag inte var det.
För någon månad sen blev jag skengravid med mer symptom symptom än nu när jag är gravid: illamående, spydde en morgon för att min man hade druckit en Red Bull som stank, flytningar som jag aldrig någonsin upplevt men läst om i samband med grav och galna drömmar. Fick en chock när jag tog blodprov som visade 0 HCG tog inte ens hemma test för att jag var säker.
Den här gången var jag på ultraljud på CD17 och sen CD24 båda visade att jag inte hade några äggblåsor alls så visste att jag inte kunde bli gravid. Men det blev jag i alla fall runt CD22 så blev jag tydligen gravid!! Hade inga som helst tecken på ägglossning eller flytningar.
Det är så skumt verkligen
Men stiger HCG vid MA? Förstår om det ligger kvar på samma nivå men låter konstigt att det fortsätter stiga?