Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Hoppar väl in jag med då :) än så länge är bf beräknat 16e nov men det kan ju flytta sig nån dag. Är vi vecka 6+2 har ja för mig :)
Tyvärr tror jag inte det går vägen för mig denna gången heller... Har blivit en lite ökad blödning. Tanten på gynmottagningen var i vanlig ordning super otrevlig. "Det är bara att vänta och se."
Åh nej Så länge du får pluss är det ju inte kört! Jag blödde varje dag från vecka 6 ungeför när jag fick MA sist blödningen hade ingenting med ma:t att göra utan jag hade en hematom brevid livmodern som blödde men sjukt läskigt så klart!
Jag får också pluss med ägglossningstickorna när jag är gravid, så det borde fungera att kolla så.
Skickar ett PM åt dig!!
@Nataliejj , jag går också gärna med i facebook-gruppen :) :)
Skulle någon kunna titta på mina bilder och hjälpa mig? Jag vet inte om jag bara inbillar mig eller om det faktiskt är positivt? Vågar inte lita på det fullt ut ???? är jag gravid? Det är RFSU testa tidigt, och clearblue digital dagen innan var negativt.
Hmm låter konstigt. Bilderna du la upp igår syntes ju ett streck. Testa att ta ett annat test från ett annat märke? Har du några symptom?
HCG kan öka lite oregelbundet i början. Minns inte vad jag har läst, men något om att det dubblas varannan eller var tredje dag? Från en dag till en annan kan det alltså gå lite upp eller ner utan att det är något fel, speciellt så här i början då det ligger precis vid gränsen för att kunna mätas. Det räcker med att du har druckit lite mer än sist eller kanske gick på toaletten med lite kortare mellanrum. :)