Bf november 2019
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Här är tråden för oss som har bf i november! Jag är beräknad 11:e, plussade igår! Välkomna :)
Hon sa att hon även kommer skicka remissen till kub när jag e där på hälsosamtalet
Jag har fortfarande inte kommit mig för att ringa bm. Känns som jag skulle jinxa det då :p
Hej, jag hoppar också in.
Jag plussade för lite drygt en vecka sedan och är nu 5+2, bf 8/11.
Jag känner mig verkligen gravid (men kan ju vara sken/mentalt också). Ömma bröst, ömma bröstvårtor, mensvärk. Förra veckan hade jag med nyp/dragningar i livmodern men nu är det mer mensvärk (vet inte om det är positivt eller negativt).
Funderar på att ringa bm imorgon. Någon som vet hur det fungerar i Sthlm län? Det verkar som att första ul är v17-20. Vill gärna ha ett tidigt också för att känna mig lite säkrare.
Hej allihopa!
Hoppar gärna också in här :)
Troligtvis bf 7/11. SÅ GLAD!!!
Åh, vad jag håller tummarna för dig! Kan inte föreställa mig hur du har det, men jag hoppas innerligt att det går vägen <3
Jag kommer inte berätta förrän efter v.12. Berättat ganska tidigt i mina två tidigare graviditeter men dom har ju slutat tråkigt så har varit jättejobbigt att behöva berätta för allihopa att det inte gått vägen sen, så jag är för rädd för att göra om det... Speciellt när vi hann se hjärtslag i v.8 precis innan mitt MA, och då ska till och med riskerna för missfall minska.. Så min bästa vän och såklart min sambo är dom som redan vet eftersom jag sen ifall det inte går vägen kan ha någon att prata med. Gå ut med graviditeten till resterande och köpa grejer kommer jag först våga göra efter RUL :)
Jag ska till bm på hälsosamtal nästa toradag. Då är jag i v 7+5.
Sen har vi inskrivningen 8/4 när jag är i v 10+2
Ringde dit idag och var svårt att få vettiga tider. Men hon lyckades pussla ihop lite ????
Hej, jag hoppar också in.
Jag plussade för lite drygt en vecka sedan och är nu 5+2, bf 8/11.
Jag känner mig verkligen gravid (men kan ju vara sken/mentalt också). Ömma bröst, ömma bröstvårtor, mensvärk. Förra veckan hade jag med nyp/dragningar i livmodern men nu är det mer mensvärk (vet inte om det är positivt eller negativt).
Funderar på att ringa bm imorgon. Någon som vet hur det fungerar i Sthlm län? Det verkar som att första ul är v17-20. Vill gärna ha ett tidigt också för att känna mig lite säkrare.
Nu har illamåendet börjat lite smått på mig även halsbränna. Så jag hoppas det går åt rätt håll. 8 dagar kvar till VUL. :)
Bara jag som inte känner någonting.... känner mig så fruktansvärt ogravid. Dessutom har jag bara svaga streck på testet.... Är väldigt tidigt ijuförsig hade BIM i lördags...
Har alla ni andra symtom och starka gravtest????