Bf november 2019
Hej Alla!! Har tvekat ganska länge om jag verkligen ska skriva här eller inte men gör det ändå :) sist fick jag ett MA efter att ha gått med i Plussgruppen och berättat för vänner och familj så det var inte så kul och vill helst slippa gå igenom det igen..
Jag plussade nu igen den 28/2, på pricken samma dag som jag plussade förra året också 28/2 -18 men fick missfall då i April och inte blivit gravid sen dess trots ägglossnings stimulerande och injektioner.
Den här graviditeten är verkligen ett mirakel för jag var säker på att inte jag kunde bli gravid den här månaden iom att vi hade paus med ägglossnings medicinen plus att jag inte haft några äggblåsor på ultraljuden. Vi åt också antibiotika och använde kondom, men verkar som att vi slarvade!!
Det är dock helt omöjligt att säga när jag blev gravid iom att uträkningarna inte fungerar då jag har PCOS så är så nyfiken!!
Har heller inga symptom förutom större ömma bröst och ligger vaken hela nätterna men det kan också vara för medicinerna jag äter? Får massa stöd mediciner så hoppas jag får behålla den här graviditeten < 3
Vad få som verkar ha symptom här, är det för tidigt kanske? Vad tror ni?