Snickesnack skrev 2019-01-17 22:15:23 följande:
Hejsan! Ville bara säga att det är så himla kul att vi fick följas åt till den här tråden ändå. Du känns ju lite som en "plus-kompis" ;). Och jag var också rädd att kliva över hit.
Nu får vi bara hålla tummarna för att fröna vill stanna, men jag tänker iallafall vara glad tillsvidare.
Lycka till!!
Karma91 skrev 2019-01-17 22:27:00 följande:
Verkligen så kul att se dig här!!! Hoppas precis som du att vi får följas länge länge!
Har inte börjat njuta ännu, känns för overkligt på nått sätt, sen mår jag skit vissa dagar så då är det ännu svårare haha!
Ja sååå himla fint att det är så många från Bim-januari-tråden här, känns tryggt. Visst var det väl ovanligt många som plussade i tråden? Hoppas det var en turtråd :)
Det kommer säkert vara svårt att njuta innan man fått nåt slags bevis, typ vul, KUB, eller fosterrörelser. Ännu är det så overkligt...
Jag tror att jag tar det med ro till KUB, men om allt går bra där kommer jag nog gå på nålar fram till RUL. Då har det gått så långt att man har så mycket att förlora, och även om det är otroligt ovanligt att nåt händer så sent så kommer det för alltid sitta i kroppsminnet för mig.