Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Då är bim-dagen äntligen här! Jag har gått lite som på nålar, när man plussar innan bim så tycker jag att det känns som att det inte är på riktigt förrän mensen på riktigt faktiskt inte kommer Jag brukar dessutom få spottings 1-2 dagar innan så nu börjar det sjunka in att jag liksom är gravid på riktigt. Nu är vi äntligen på väg hem från släkingbesök så imorn ska jag äntligen ta det digitala testet
Lycka till allihop, håller tummarna för rekordmånga plus i Januari!!!
Tänkte kolla om någon av er som kan hjälpa mig tyda/förklara ägglossningstest? Är första gången jag använder det, enligt Flo hade jag ägglossning 31/12, men då min mens är lite mer oregelbunden antog jag att den skulle vara senare. Testade därför lite halvt oseriöst bara igår och idag runt 20.00 båda gångerna. Första bilden är igår och andra är från idag.
Min fråga: är min ägglosdning på gång, och när kan jag ungefär räkna med starkare resultat, blir det starkare?
Åh vad kul! Hur mår du nu? :)
Hej, hoppar in här från decembertråden. Plussade 25/12 på bim -3 men så igår kväll en timme innan året var slut upptäckte jag lite blod vid toalettbesök. Sen har det tilltagit och i eftermiddags var gravtestet helt blankt, så har man även fått uppleva ett missfall...Hoppas kroppen ser det som en mens nu när det är så tidigt för i så fall har jag bim i slutet av månaden.
Tänkte kolla om någon av er som kan hjälpa mig tyda/förklara ägglossningstest? Är första gången jag använder det, enligt Flo hade jag ägglossning 31/12, men då min mens är lite mer oregelbunden antog jag att den skulle vara senare. Testade därför lite halvt oseriöst bara igår och idag runt 20.00 båda gångerna. Första bilden är igår och andra är från idag.
Min fråga: är min ägglosdning på gång, och när kan jag ungefär räkna med starkare resultat, blir det starkare?
Det är svårt att se ditt mönster när bara tagit två tester, men dom ser tillräckligt starka ut för att äl borde vara på gång.
Däremot är det ju jättesvårt att säga om LH-peaken var tidigare idag eller kommer imorgon. Jag brukar börja ta test några dagar innan beräknad äl, och när testet börjar bli lite starkare tar jag två gånger om dagen för att inte missa när det är starkast. Jag skulle ha testat både förmiddag och eftermiddag imorgon för att försöka se när det verkar ha blivit starkast.
Här nedan ser du mina tester från senaste dagarna. Testet ikväll är något svagare än det från i förmiddags, så jag är säker på att peaken var tidigt idag och att ägget släpper under natten eller tidigt imorgon.
Tack så mycket för ditt svar och bilden! Det hjälper väldigt mycket. Ska ta ditt råd och testa två gånger imorgon. Vi myste i fredags, söndags samt i måndags (igår) så får försöka få till det imorgon också hehe.
vill åxå va me...har BIM ca29 januari .. har väl äl runt den 13 eller så. inte helt säker på datumet..
vi försöker på bebis nummer 2
BIM-lista
1/1 Jsv17, holocene
2/1- Canary
3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83
4/1 mangon, Mezzy
5/1 Liranlaran
6/1 Myline
7/1 Livethänder, Siri88, Sommarsol20
8/1 Milka21, FloraLinnéa, Liiiten30
9/1 MissKelli, Olise91
10/1 FruEA, Banuni
11/1 Rosarosorochtee, Emmissss
12/1 EliMil
13/1 Jojjans MammsenS
15/1 Birdiz, Enwo
16/1 Snickesnack, Miichaella,
18/1 Nicciz, HejEllie
19/1 Liten89a
22/1 A
25/1 zebrans
26/1 ero13, Kstadtjej87
27/1 Liit
28/1 Skruttan885
29/1 Agronomen, Sångfågeln87
Pluslista
Hallondröm1111 (ÄL+9)
Jsv17 (ÄL+10)
holocene (ÄL+11)
Hoppar in här:) min BIM är 26/1 så nästa fertila fönster är 7/1. Detta är vårt andra försök. Lycka till allihopa:)