Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Hej på er!
BIM+1 idag och min kropp beter sig väldigt konstigt, har ont i brösten och i tjejmagen har jag obehaglig krampliknande smärta som kommer och går, typ som missfall?
Men ingen mens och igår testade jag negativt. Min mens är som en klocka annars. Någon som varit med om liknande?
Grattis till er som plusat! Så tråkigt att höra att det inte gått vägen för alla, jag håller tummen stenhårt för att ni ska få ett plus snart! :)
Håller själv på att bli galen tror jag, stretar och drar. Idag åkte kräkpåsen fram när jag skulle till affären, men nu efter middagen lugnade sig illamåendet. Måste vara nån influensa eller så kanske om jag har tur någon behagar att boa. Tog ett test imorse (bim-2) som jag kan se en skugga i svagt rosa men det lär ju vara ett spökstreck så tänker ta ett varje dag fram till BIM . Oddsen är allt annat än bra, men vi försöker ändå, så skönt att komma hit och läsa om er allas vardag och känna att man inte är ensam i sin längtan <3
Bim-6 såklart inte -2 haha.. Hjärnan är inte med idag alls!
Nu får ni inte skratta åt mig haha! Men har världens molvärk och trötthet... mina bröst är svullna sedan igår kväll. Har bim den 10e. Är på ÄL+6.
4e försöket efter MA.
Hahaha kunde inte hålla mig från att testa.
Jag försöker intala mig att det är mensvärk jag känner.
Och JAG VET att man inte ska redigera, men eftersom jag är på ÄL+6 så kände jag att det är förlåtligt om jag gör...
På den oredigerade bilden ser man inget, solklart negativt konstaterade jag direkt.
Men när jag gör bilden mörkare så kan man ändå skymta något. Men är det ett spökstreck jag redigerat fram?
Och juste, det är inte ens ett Testa tidigt test. Helt vanligt.
Jag ska beställa testa tidigt tester och ta igen i helgen
Vad tror ni? Orkar knappt röra mig av trötthet och molvärk....
Fick jättestarkt på ägglossningstest (första gången nånsin typ) så bara att ligga ikväll då! Men enligt min NC skulle ägglossning vara först måndag, kan det verkligen ge utslag så långt innan?
Okej jag är sämst på detta med ÄL tester så tog bara ett idag. Enligt Flo ska jag ha ÄL imorgon. Men detta strecket är för svagt än va?
BIM-lista
1/1 Jsv17, holocene
2/1- Canary
3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83
4/1 mangon, Mezzy
5/1 Liranlaran
6/1 Myline
7/1 Livethänder, Siri88, Sommarsol20
8/1 Milka21, FloraLinnéa, Liiiten30
9/1 MissKelli, Olise91
10/1 FruEA, Banuni
11/1 Rosarosorochtee, Emmissss, Milly98