Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Okej jag är sämst på detta med ÄL tester så tog bara ett idag. Enligt Flo ska jag ha ÄL imorgon. Men detta strecket är för svagt än va?
Okej jag är sämst på detta med ÄL tester så tog bara ett idag. Enligt Flo ska jag ha ÄL imorgon. Men detta strecket är för svagt än va?
Hejsan på er. Men vet ej om detta är rätt men vill bolla mina tankar, med någon! Det är såhär: För 1år 4 månader sen slutade jag med psprutan, Nu i september 2018 så va jag iväg till gynekologen o kollade så allt stod rätt till då min mens ej kommit igång självmant, fick då reda på att allt ser superfint ut och att jag skulle äta p pille abelonelle i 2 månader, mycket riktigt mensen kom igång nu är p pillren slut o slutade med dem 8 december, Jag har ägglossningtestat i två vekor för o se om kroppen vill komma igång själv, precis idag alltså för en vecka sen plussade jag på 3 ägglossningstester, alltså 26/12,
Jag o gubben hade sex, 23/12, 26/12, 27/12, 29/12 30/12 och idag 2/1, Tror ni jag o gubben prickat rätt o kan peventuellt plussa nu i januari? men när hade ni gjort grav test isåfall? Vi vill verkligen ha en liten till:D Tacksam för svar.
Bifogar bilder på mina ägglossningstester va visst fyra o inte tre. Den översta är 26/12, då för en vecka sen va den stark o samtisigt de gröna lilla bredvid t e också starkt,
De andra 27/12 på morgonen
de tredje 27/12 på em
o de fjärde va nu i söndags,
samt jag gjorde ett nytt idag tog ej bild, men då va kontrollstrecket svagare än dessa
Fråga till er som tempar och även kollar med ältest? Hur långt efter positivt ältest infaller själva äl oftast? Jag har alltid satt dagen efter som äl men undrar om det är det som stämmer oftast eller inte? (Hade velat tempa själv men med en ettåring så går jag de sammanhängande tre timmarna för sällan för att det skulle vara värt det... )
Fråga till er som tempar och även kollar med ältest? Hur långt efter positivt ältest infaller själva äl oftast? Jag har alltid satt dagen efter som äl men undrar om det är det som stämmer oftast eller inte? (Hade velat tempa själv men med en ettåring så går jag de sammanhängande tre timmarna för sällan för att det skulle vara värt det... )
Hej på er!
BIM+1 idag och min kropp beter sig väldigt konstigt, har ont i brösten och i tjejmagen har jag obehaglig krampliknande smärta som kommer och går, typ som missfall?
Men ingen mens och igår testade jag negativt. Min mens är som en klocka annars. Någon som varit med om liknande?
Jag har också barn som vaknar och jag vaknar avvmig själv endel också men har tempat denna månad och det har faktiskt funkat förvånansvärt bra. :) Jag har provat att tempa flera gånger när jag vaknat också för att se om det blir stor skillnad och det blir det inte. Så länge jag inte gutt upp ur sängen. Min klocka ringer 5.30 varje morgon för att tempa men vakna vid 4 härom dagen och tog tempen då, somna om, och sen tempa igen vid 5.30 och det skillde bara 0,01 grader. Så skulle råda dig att prova! :)
Men för att svara på din fråga så har jag märkt att jag har ägglossning samma dag som jag får fast glad gubbe. Tar då cb digitala äl tester med blinkande och fast gubbe och tar dem på morgonen.
Om test visar neg. imorgon med är det nog sken grav.... kroppen kan ibland hänga med i när hjärnan vill något väldigt mycket :(
Ingen?? :)
Bim 14/1 här.
Vi har bestämt oss för att inte ge upp