• vwmamman

Nya BIM januari 2019

vill åxå va me...har BIM ca29 januari .. har väl äl runt den 13 eller så. inte helt säker på datumet..

vi försöker på bebis nummer 2

• vwmamman

hej är ny på dehär med äl stickor. enligt nån app beräkning ja ha äl den 15 å tänkte ja skulle börja tidigt för å se hela stegringen. från inget till fullt tills att de avtar. har tagit två i går och i dag

är ju två sträck på båda. inte jätte starka men dom finns

så min fråga är. har äl stegring redan börjat eller får man alltid svaga svars streck

• vwmamman
    Banuni skrev 2019-01-09 11:13:44 följande:

De ger alltid svaga streck. Först när test strecket är lika starkt eller starkare så är det positivt. Eftersom du planerar att ta varje dag så kommer du se stegringen och veta när det är dags! :) lycka till

tack så mkt
  • vwmamman
    Jojjans skrev 2019-01-09 11:26:40 följande:

Jag brukar få svaga streck från typ 5 dagar innan den riktiga stegringen börjar. Lägger in en bild så ser du :)

Ok testade 10 gånger men bilden läggs inte in, postar den sen om det funkar då..

åh va snällt. ja prova sen ????

ja e 6 dagar före äl idag
  • vwmamman
    Jojjans skrev 2019-01-09 14:35:20 följande:

Nu funkade det! :)

okey tack. ÄL hade du 1/1 då alltså? eller har du fler i högre stegring
  • vwmamman
    Jojjans skrev 2019-01-10 05:27:30 följande:

Hej, jag förstår inte riktigt, betydde blommorna äl? Det är ju blommor flera dagar. Vilken dag är själva äl?

nej äl är den 7 enligt den kalendern.. är ett litet ägg där . blommorna visar vilks dagar man troligt kan bli gravid på. alltså dagar att ha sex på.
  • vwmamman
    Jojjans skrev 2019-01-10 07:16:54 följande:

Ok! Då hade nu ju sex några dagar innan äl, så det borde finnas en chans!

ja absolut

spermierna kan leva upp till 96 timmar så absolut
  • vwmamman

hjälp ett par trötta ögon..

enöigt en äl app har ja äl den 15e å enligt den så är de typ idag man börjar bli mottaglig å kunna bli gravid

ser ja en viss stegring . vänster till höger eller? ska såklart fortsätta med testen för vill kartlägga hela älen...

• vwmamman
    Anonym (Mys 4/1) skrev 2019-01-12 15:11:22 följande:

Lycka till alla! När sjutton kan man ta test som tidigast tror ni ?

den 16e med CB TIDIGA test
Svar på tråden Nya BIM januari 2019