Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag blir knäpp!! Är idag bara på ÄL +7 men jag känner mig som jag är i v 8!!! Mensvärk från helvettet och illamående sedan 2 dagar sen. Nära på att spy flers gånger! Det sticker och värker och spyan liksom sitter i halsen! Är jag gravid så är jag enbart i v3+2 idag. Nån annan som mått illa INNAN ni ens plussat? Jag ska beställa test för denna månaden är den månad med starkast symtom.,
Jag blir knäpp!! Är idag bara på ÄL +7 men jag känner mig som jag är i v 8!!! Mensvärk från helvettet och illamående sedan 2 dagar sen. Nära på att spy flers gånger! Det sticker och värker och spyan liksom sitter i halsen! Är jag gravid så är jag enbart i v3+2 idag. Nån annan som mått illa INNAN ni ens plussat? Jag ska beställa test för denna månaden är den månad med starkast symtom.,
Hänger gärna på! Inte helt säker på BIM men är troligtvis kring 25/1
BIM-lista
1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17, holocene
2/1- Canary
3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83
4/1 mangon, Mezzy
6/1 Myline
7/1 Livethänder, Siri88,
8/1 Milka21
9/1 MissKelli, Olise91
10/1 FruEA
11/1 Rosarosorochtee
12/1 EliMil
13/1 Jojjans MammsenS
16/1 Snickesnack, Miichaella
18/1 Nicciz, HejEllie
19/1 Clemmentina, Liten89a
25/1 zebrans
Jag plussade idag (äl+9), och är enl NC i 3+2. Jag har fått illamåendevågor till och från i några dagar, samt problem med sura uppstötningar vilket jag ALDRIG har annars. Hoppas att det är ett tecken även för dig! Och hoppas verkligen att du plussar, känner igen ditt nickname från andra trådar och håller stenhårt tummarna för att det är din tur nu <3
Hej
Jag har nyss haft ägglossning så hänger gärna på här, har bim den 10 januari :)
Om man räknar veckor så är jag också 3+3 idag och mår fortfarande piss! Mitt test såg ut såhär idag! Det är det översta! Ska ta igen om några dagar men tycker jag ser nått där! Ja vi har försökt i 1 är nu så har hängt här ett tag Hahaha :D grattis till plusset!!! :D
Jag plussade idag (äl+9), och är enl NC i 3+2. Jag har fått illamåendevågor till och från i några dagar, samt problem med sura uppstötningar vilket jag ALDRIG har annars. Hoppas att det är ett tecken även för dig! Och hoppas verkligen att du plussar, känner igen ditt nickname från andra trådar och håller stenhårt tummarna för att det är din tur nu <3
Om man räknar veckor så är jag också 3+3 idag och mår fortfarande piss! Mitt test såg ut såhär idag! Det är det översta! Ska ta igen om några dagar men tycker jag ser nått där! Ja vi har försökt i 1 är nu så har hängt här ett tag Hahaha :D grattis till plusset!!! :D
Håller också på att bli knäpp, idag känns det som att mensen är på g. Värk i rygg o ont i underlivet precis som innan mens. Avskyr verkligen denna period, vill bara veta NU. :/