• Jagerika

Nya BIM januari 2019

Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

BIM-LISTA

1/1-Jagerika

• Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • Jagerika

Jag blir knäpp!! Är idag bara på ÄL +7 men jag känner mig som jag är i v 8!!! Mensvärk från helvettet och illamående sedan 2 dagar sen. Nära på att spy flers gånger! Det sticker och värker och spyan liksom sitter i halsen! Är jag gravid så är jag enbart i v3+2 idag. Nån annan som mått illa INNAN ni ens plussat? Jag ska beställa test för denna månaden är den månad med starkast symtom.,

• Längtarefterbarn83
    Jagerika skrev 2018-12-26 11:40:57 följande:

Jag blir knäpp!! Är idag bara på ÄL +7 men jag känner mig som jag är i v 8!!! Mensvärk från helvettet och illamående sedan 2 dagar sen. Nära på att spy flers gånger! Det sticker och värker och spyan liksom sitter i halsen! Är jag gravid så är jag enbart i v3+2 idag. Nån annan som mått illa INNAN ni ens plussat? Jag ska beställa test för denna månaden är den månad med starkast symtom.,

Jag har absolut noll symtom den här månaden! Brukar vara halvt skengravid varje månad. Men försöker att inte känna efter. Hade en kraftig tempdipp idag, hoppas att det var ägget som fäste och att tempen stiger imorgon igen. En tempdipp behöver ju inte alls betyda något vad jag läst, men jag hoppas ju såklart ;)

Håller alla tummar för att vi plussar!! :)
  • zebrans

Hänger gärna på! Inte helt säker på BIM men är troligtvis kring 25/1

BIM-lista

1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17, holocene

2/1- Canary

3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83

4/1 mangon, Mezzy

6/1 Myline

7/1 Livethänder, Siri88,

8/1 Milka21

9/1 MissKelli, Olise91

10/1 FruEA

11/1 Rosarosorochtee

12/1 EliMil

13/1 Jojjans MammsenS

16/1 Snickesnack, Miichaella

18/1 Nicciz, HejEllie

19/1 Clemmentina, Liten89a

25/1 zebrans

• Hallondröm1111
    Jagerika skrev 2018-12-26 11:40:57 följande:

Jag plussade idag (äl+9), och är enl NC i 3+2. Jag har fått illamåendevågor till och från i några dagar, samt problem med sura uppstötningar vilket jag ALDRIG har annars. Hoppas att det är ett tecken även för dig! Och hoppas verkligen att du plussar, känner igen ditt nickname från andra trådar och håller stenhårt tummarna för att det är din tur nu <3
  • Jagerika
    Hallondröm1111 skrev 2018-12-26 16:31:59 följande:

Jag plussade idag (äl+9), och är enl NC i 3+2. Jag har fått illamåendevågor till och från i några dagar, samt problem med sura uppstötningar vilket jag ALDRIG har annars. Hoppas att det är ett tecken även för dig! Och hoppas verkligen att du plussar, känner igen ditt nickname från andra trådar och håller stenhårt tummarna för att det är din tur nu <3

Om man räknar veckor så är jag också 3+3 idag och mår fortfarande piss! Mitt test såg ut såhär idag! Det är det översta! Ska ta igen om några dagar men tycker jag ser nått där! Ja vi har försökt i 1 är nu så har hängt här ett tag Hahaha :D grattis till plusset!!! :D

• mamma4ever

Hej

Jag har nyss haft ägglossning så hänger gärna på här, har bim den 10 januari :)

• Jsv17
    Jagerika skrev 2018-12-26 16:53:09 följande:

Om man räknar veckor så är jag också 3+3 idag och mår fortfarande piss! Mitt test såg ut såhär idag! Det är det översta! Ska ta igen om några dagar men tycker jag ser nått där! Ja vi har försökt i 1 är nu så har hängt här ett tag Hahaha :D grattis till plusset!!! :D

Jag ser nåt på det översta!!! Åh! Håller alla tummar och tår
    Pojke 9-12-17
  • Jsv17
    Hallondröm1111 skrev 2018-12-26 16:31:59 följande:

GRATTIS!!!
    Pojke 9-12-17
  • holocene
    Jagerika skrev 2018-12-26 16:53:09 följande:

Åh jag ser också nåt där, hoppas hoppas! Vad spännande :D

Och GRATTIS till plusset Hallondröm1111! <3
  • holocene

Håller också på att bli knäpp, idag känns det som att mensen är på g. Värk i rygg o ont i underlivet precis som innan mens. Avskyr verkligen denna period, vill bara veta NU. :/

Svar på tråden Nya BIM januari 2019