Linneaalice14 skrev 2019-01-27 11:22:56 följande:
God Morgon på er fina människor. Nu har jag suttit ett tag o analyserat appar o grejor för ägglossning, O tempade imorse och fick upp på natrualcykles som jag använder för mätning.. Att dem hittat min ägglossning,
Kan tillägga att jag o gubben nu under januari månad, haft sex
2/1-19
,4/1-19,
6/1-19
8/1-19
9/1
13/1
16/1
18 glömde tempa,
samt 19 glömde tempa
20 glämde tempa men hade sex.
22/1 sex
och 26/1, sex.
Och imorse när jag tempat klart så kom detta meddelande,
"Nytt framsteg, :Ägglossning.
Hurra, vi har hittat din ägglossning för första gången,. Du kommer att kunna se symbolen i både kalendern och grafen.
Så jag har idag tagit även ett ägglossningstest från graviditetskollen(Sticka,) O samt ett från clearblue nu på morgonen, Cb visar negativ ej fertil. Men jag får en linje på de andra testet, Finns de möjligtvis chans att jag o gubben träffat nu i januari eftersom mensen ej kommit sen december?
Jag lägger in mina bilder så kan ni väl hjälpa mig att analysera..:D Förlåt för långt inlägg. :P haha
Jag har under denna veckan som vart känt av molande mensvärk lite till o från, O haft lite vattniga flytningar,
Det är mycket möjligt att ägglossning har skett, men det är inte säkert med tanke på den stora dippen du fick direkt. Är du säker på att du tempar rätt? Tycker dina tempar hoppar väldigt mycket.
Oavsett hoppas jag att natural cycles har rätt och att du äntligen fått ägglossning. Men jag tycker inte ni ska sluta med sex ifall det är så att ägglossning inte skett ännu, för att inte missa chansen. Det ägglossningstest imorse kan mycket väl tyda på att ägglossning kommer ske snart. Tycker du ska ta ett till test snart och se om det stegrat! Lycka till :)