• Jagerika

Nya BIM januari 2019

Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!

Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D

BIM-LISTA

1/1-Jagerika

• Svar på tråden Nya BIM januari 2019
  • liten89a

[quote=79304128][quote-nick]Mezzy skrev 2018-12-21 22:32:02 följande:[/quote-nick]Flyttar min bim från 7/1 till 5/1 då jag fick positivt äl test idag.

BIM-lista

1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17, holocene

2/1- Canary

3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83

4/1 mangon

5/1 Mezzy

6/1 Myline

7/1 Livethänder, Siri88,

8/1 Milka21

9/1 MissKelli

10/1 FruEA

11/1 Rosarosorochtee

12/1 EliMil

13/1 Jojjans MammsenS

16/1 Snickesnack, Miichaella

18/1 Nicciz, HejEllie

19/1 Clemmentina, Liten89a

• Mamma till 3 M

Har följt decembertråden i tystnad, men kände nu att de är dags att hänga på.

30 år, min man är 33 och de blir försök för barn nr 4 :)

Första försöker i december men tant röd hälsade på igår trots vad som kändes som 100 gravsymptom.

Första gången vi faktiskt försöker bli gravida då de andra gångerna tagit på första försöker o varit mer ?händer de så händer de?.

Har 1 vanligt o 1 tvillinggrav bakom oss så lite nervös för att de skulle bli två igen , men då får de bli så helt enkelt :) bim 20/1

• EliMil

Startat julhelgen på bästa sätt hemma, vuxenmys med mannen :p har ju dessutom äl i veckan som kommer så nu är humöret på topp, känns lovande det här:)

• Jojjans
    mangon skrev 2018-12-22 18:58:37 följande:

Hoppas det tar sig fort för er igen! Att förlora i vecka 16 måste tagit hårt. Plus ett till direkt efter. Fy.

Men som du skriver, att inte ge upp.

Snart är det er tur!

Hoppas på januari! Känner att 2019 blir ert bra år.

Ja 2018 var inte alls mitt år, 2019 kan omöjligt bli sämre! Tror inte ett tidigt missfall alls hade känts så jobbigt om jag inte varit med om det sena som hände innan. Nu kändes det bara som att livet är emot mig.

Hoppas bara äl kommer tillbaka snabbt! Efter sena missfallet kom den efter exakt 3 veckor. Nu blir det ju nästan bara som en sen mens så hoppas på äl på dag 16 efter blödningen startade simmiga brukar få. Isåfall snart dags att börja försöka, och då känns det genast lite mer hoppfullt. Men lite bökigt att hålla på och tempa och testa med äl-stickor när vi bor hos släkten osv...
  • Mezzy

God jul på er!

Brukar ni få ont i bröstvårtorna vid ÄL? Hade ÄL i fredags och har sedan dess haft galet ont i bröstvårtorna! Aldrig haft så tidigare.!?

• Jsv17
    Mezzy skrev 2018-12-24 09:03:08 följande:

God jul på er!

Brukar ni få ont i bröstvårtorna vid ÄL? Hade ÄL i fredags och har sedan dess haft galet ont i bröstvårtorna! Aldrig haft så tidigare.!?

Nä, men kan inte erinra mig att jag haft det vid någon av graviditeterna heller... (3 graviditeter 1 barn 1ma 1 MF) men hoppas det är ett tecken för dig
    Pojke 9-12-17
  • Jsv17

Jag känner mig så där hoppfull, tycker det sticker lite nere på vänster sida och molar lite lätt i livmodern precis som det gjort i alla mina graviditeter (1barn 1ma 1mf) men sen så tänker jag att jag nog inbillar mig det för att jag vill det... men jag kände inte så förra månaden iaf det vet jag, då var jag ganska säker på mens ganska många dagar innan den kom, men ibland känns det precis som veckan innan mens också... så svårt, vill inte hoppas för mycket och bli besviken heller så tänker att det säkert blir mens men fortsätter jag känna så här då vågar jag nog testa på nyår!

God Jul på er tjejer <3

Pojke 9-12-17
  • mangon
    Jojjans skrev 2018-12-23 23:13:38 följande:

Ja 2018 var inte alls mitt år, 2019 kan omöjligt bli sämre! Tror inte ett tidigt missfall alls hade känts så jobbigt om jag inte varit med om det sena som hände innan. Nu kändes det bara som att livet är emot mig.

Hoppas bara äl kommer tillbaka snabbt! Efter sena missfallet kom den efter exakt 3 veckor. Nu blir det ju nästan bara som en sen mens så hoppas på äl på dag 16 efter blödningen startade simmiga brukar få. Isåfall snart dags att börja försöka, och då känns det genast lite mer hoppfullt. Men lite bökigt att hålla på och tempa och testa med äl-stickor när vi bor hos släkten osv...

Jag kan tänka mig det! :/

Har fått 1 tidigt mf i vecka 6. Blev såklart jätte ledsen och uppgiven men kunde snabbt släppa känslorna någorlunda och ta det som en sen mens. När det blir en andra gång och så pass långt gången förstår jag att de blir en helt annan sak.

En bökig tid med andra ord om ni är iväg och firar.

Ni får försöka ligga varannan annars.

Här är dt väntans tiden nu. Äl+4 Idag och ikväll har jag haft så ont....:/ detta är ju "bara vårt 5e försök men det känns som en oändlighet och det känns fåren helt ossnnorligt att det skulle ta sig. Körde på varannan dag genom äl denna månad.
  • Mezzy
    Jsv17 skrev 2018-12-24 17:42:54 följande:

Nä, men kan inte erinra mig att jag haft det vid någon av graviditeterna heller... (3 graviditeter 1 barn 1ma 1 MF) men hoppas det är ett tecken för dig

Jag kan inte heller minnas att jag hade det när jag va gravid med dottern. Men tror inte heller det är något gravidtecken då ägget nog inte ens fästs än om det nu blev befruktat.

Tänkte mer om fler haft det som äl tecken? Jag har inte haft det tidigare så tänkte om det är normalt? :)
  • Karin1995

Hej! Hoppar in här. Jag och min sambo är inne på vårt 4e försök. Har bim 5 januari, hoppas på ett plus nu! Har pcos så försvårar det hela lite, ska till gyn i januari och förhoppningsvis få hormonbehandling. Hoppas ändå att jag med mycket tur ändå lyckas bli gravid innan ???? jag är 23 och min sambo är 24 år.

Svar på tråden Nya BIM januari 2019