Nya BIM januari 2019
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Jag gjorde fel på förra bimlistan men här kan alla vara med , även anonyma!
Som sagt så blir detta vårat 1-års försök! Önskar er alla många plus! :D
BIM-LISTA
1/1-Jagerika
Åh jag ser också nåt där, hoppas hoppas! Vad spännande :D
Och GRATTIS till plusset Hallondröm1111! <3
Vad roligt att fler ser då kanske jag inte är så knäpp! Har mått så illa att jag tackade nej till öl igår när en granne bjöd, och jag älskar prova olika sorters öl annars så det va konstigt för mig också! Dom tog fram nån mintuflaska, den med chokladsmak, och jag trodde jag skulle kräkas av lukten. Älskar ju mintu choklad annars! Så gick hem tidigt och typ vek mig dubbelt för jag mådde så illa! Inte alls likt mig! Känns som jag är superduper mätt fast kan inte äta, ätit en gång idag bara och mensvärken gnager så det känns nästan som det bränns vid blygdbenet! Allt är bara sjukt konstig så vore väldigt förvånad om jag inte är gravid!!
Vad roligt att fler ser då kanske jag inte är så knäpp! Har mått så illa att jag tackade nej till öl igår när en granne bjöd, och jag älskar prova olika sorters öl annars så det va konstigt för mig också! Dom tog fram nån mintuflaska, den med chokladsmak, och jag trodde jag skulle kräkas av lukten. Älskar ju mintu choklad annars! Så gick hem tidigt och typ vek mig dubbelt för jag mådde så illa! Inte alls likt mig! Känns som jag är superduper mätt fast kan inte äta, ätit en gång idag bara och mensvärken gnager så det känns nästan som det bränns vid blygdbenet! Allt är bara sjukt konstig så vore väldigt förvånad om jag inte är gravid!!
Om man räknar veckor så är jag också 3+3 idag och mår fortfarande piss! Mitt test såg ut såhär idag! Det är det översta! Ska ta igen om några dagar men tycker jag ser nått där! Ja vi har försökt i 1 är nu så har hängt här ett tag Hahaha :D grattis till plusset!!! :D
Hej Allihop!
Hoppar in här jag också :) Jag är 36 år och min man är 30 år. 3:dje försöket.
Fick positivt ägglossningtest idag. Vi har myst på i fredags, söndags och idag. Ska fortsätta mysa på resten av veckan. Brukar aldrig få positivt test såhär tidigt. Min cykel varierar från 30-35 dagar. Nån mer som har en väldigt varierande menscykel?
Hoppas på ett plus för oss alla :D
Hej! Jag har också varierande cykel mellan 35-41 dagar! Tror dock min ägglossning strular, men jag vet inte säkert. Har varit utan p-piller i 6månader nu bara! Tempar du eller hur håller du koll på ägglossning?
Lägger till mig. Vi är inne på vårt elfte försök och nu börjar det kännas så jobbigt att månad efter månad få mens. Vi fick tidigt missfall för ett år sedan, sedan dess har det inte blivit något plus...
BIM-lista
1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17, holocene
2/1- Canary
3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83
4/1 mangon, Mezzy
6/1 Myline
7/1 Livethänder, Siri88,
8/1 Milka21
9/1 MissKelli, Olise91
10/1 FruEA
11/1 Rosarosorochtee
12/1 EliMil
13/1 Jojjans MammsenS
16/1 Snickesnack, Miichaella
18/1 Nicciz, HejEllie
19/1 Clemmentina, Liten89a
23/1 Issari
25/1 zebrans[/quote]
Jag vet inte hur jag ska göra och behöver råd. Enligt NC är bim 31/12 och enligt mina andra mens app ska den komma 1/1. Jag funderar på att ta ett testa tidigt imorgon då det är skönt att veta om jag kan dricka alkohol eller inte på nyår. Dock känns det onödigt då jag inte har några symtom alls, bara lite molande värk från och till i livmodern. Hur skulle ni gjort? jag tempar och så märker ju om temperaturen går ner.
Jag vet inte hur jag ska göra och behöver råd. Enligt NC är bim 31/12 och enligt mina andra mens app ska den komma 1/1. Jag funderar på att ta ett testa tidigt imorgon då det är skönt att veta om jag kan dricka alkohol eller inte på nyår. Dock känns det onödigt då jag inte har några symtom alls, bara lite molande värk från och till i livmodern. Hur skulle ni gjort? jag tempar och så märker ju om temperaturen går ner.
Hoppar på här! Har BIM den 11e så ÄL är typ idag?! Hoppas hoppas hoppas att vi prickar rätt nu. Simmarna överlever väl någon dag så om ÄL busar så finns det nog ändå en chans hoppas jag!?
BIM-lista
1/1 Sångfågeln87, Kstadtjej87, Jsv17, holocene
2/1- Canary
3/1 Jagerika, Längtarefterbarn83
4/1 mangon, Mezzy
6/1 Myline
7/1 Livethänder, Siri88,
8/1 Milka21
9/1 MissKelli, Olise91
10/1 FruEA, Banuni
11/1 Rosarosorochtee,
12/1 EliMil