• Micec

Gravid BF slutet av juli/augusti

Hej!

Jag har precis plussat efter mitt första IVF/icsi försök efter 3,5 ofrivilligt barnlösa. Är helt överlycklig. Nu hoppas vi allt gå vägen bara. Enligt app kommer jag ha BF 2 augusti. Fler än mig som har bf juli/augustk 2019 så kan vi väl följas åt och starta en fb grupp så småningom?

Vore skoj!!! Hur ser er historia ut ? hur gamla är ni? första barnet eller har ni fler? :)

• Svar på tråden Gravid BF slutet av juli/augusti
  • Honsomlängtar

Förlåt för to mjch information, men är de nån annan som blivit grymt förstoppad? Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart

• Missell

Plussade för 2 dagar sen men fick det idag konstaterat på Clearblue digital oxå. Enligt preglife är det BF 2 Augusti Känner mig inte ett dugg gravid, men hoppas lite symptom kommer snart, är ju som sagt väldigt tidigt än :)

• Kretipleti

Grattis allihopa!

Plussade idag! BIM+2, enligt app BF 27/7 :D 

Både jag och sambon är 26 år, försökt sedan innan sommaren. Inga barn sen tidigare. Det här är både läskigt och spännande!

• Micec

så roligt och grattis allihopa!!!

Ska vi göra en fb grupp så följs vi åt där, känns lättare o skriva mer spontant där? någon som vet hur man gör en helt hemlig sådan grupp?:)

• Honsomlängtar

Detta är så nytt för mig då de e första barnet, men i vilken vecka börjar hjärtat slå?

För tänkte boka privat ultraljud den veckan sen om de inte är så att man får ett här där jag bor runt den tiden

• Kretipleti
    Micec skrev 2018-11-21 09:18:38 följande:

så roligt och grattis allihopa!!!

Ska vi göra en fb grupp så följs vi åt där, känns lättare o skriva mer spontant där? någon som vet hur man gör en helt hemlig sådan grupp?:)

Jag är gärna med i en hemlig grupp! :)
  • Micec
    Honsomlängtar skrev 2018-11-21 09:26:29 följande:

Detta är så nytt för mig då de e första barnet, men i vilken vecka börjar hjärtat slå?

För tänkte boka privat ultraljud den veckan sen om de inte är så att man får ett här där jag bor runt den tiden

hjärtat börjar slå när embryoet är tre veckor. så blir i vecka 7!:)
  • Micec

hmmm, verkar som att alla måste va vänner me mig på facebook för att ja ska kunna lägga till folk i gruppen om den ska va hemlig...

• Micec

hmmm, verkar som att alla måste va vänner me mig på facebook för att ja ska kunna lägga till folk i gruppen om den ska va hemlig...

Svar på tråden Gravid BF slutet av juli/augusti