• Micec

Gravid BF slutet av juli/augusti

Hej!

Jag har precis plussat efter mitt första IVF/icsi försök efter 3,5 ofrivilligt barnlösa. Är helt överlycklig. Nu hoppas vi allt gå vägen bara. Enligt app kommer jag ha BF 2 augusti. Fler än mig som har bf juli/augustk 2019 så kan vi väl följas åt och starta en fb grupp så småningom?

Vore skoj!!! Hur ser er historia ut ? hur gamla är ni? första barnet eller har ni fler? :)

• Svar på tråden Gravid BF slutet av juli/augusti
  • Mmmikaela

Hoppar in här också! Gravid med andra barnet, enligt mens bf 1 augusti! Plussade svagt redan i onsdags men digitalt igår????????

• Phaidra
    Micec skrev 2018-11-21 16:02:42 följande:

Vill ni vara med i hemlig fb grupp så lägg till mig på fb så bjuder jag in er, Mimmi Nilsson Fri , på fb.

Jag lägger till dig. Vill gärna vara med i gruppen. :)
  • Anonym (frökenfia)

Hej!
    Jag plussade i fredags och är enligt mina uträkningar i v 5 precis idag (om detta stämmer). Jag är 24 år och har haft stor bebislängtan ett tag nu!  
    Om allting går som det ska och om det stämmer så har jag BF 4 augusti - 19

• whydoyoucare

Hej!

Jag är enligt min egna räkning BF 16/7, går in i v 8 imorgon. Är det okej att vara med i er fb-grupp, även fast jag kanske inte direkt är BF slutet på juli? 
    Skulle vara så roligt att få kontakt med andra & dela tankar Glad

• Micec
    whydoyoucare skrev 2018-11-26 19:09:03 följande:

Hej!

Jag är enligt min egna räkning BF 16/7, går in i v 8 imorgon. Är det okej att vara med i er fb-grupp, även fast jag kanske inte direkt är BF slutet på juli? 

Skulle vara så roligt att få kontakt med andra & dela tankar 

Såklart! lägh till mig så bjuder jag in dej i gruppen:)
  • whydoyoucare
    Micec skrev 2018-11-26 19:42:23 följande:

Såklart! lägh till mig så bjuder jag in dej i gruppen:)

Tack! Har gjort det nu :)
  • Ellie90

Hej! Precis plussat, bf 7-9 augusti. Är lite oregelbunden så vet inte exakt. Är gruppen på fb hemlig så ingen kan se att man är med? Isåfall är jag gärna med :)

• Ellie90
    Micec skrev 2018-11-22 19:26:21 följande:

puffar upp tråden lite :) någon mer som vill va med i FB gruppen??:)

Har lagt till dig på fb, är gärna med i gruppen. /Ellinor
  • Agagagag

Hej! Är gärna med i fb-gruppen, skickades just vänförfrågan till dig Mimmi :)

• Sossi

Jag är också gärna med i gruppen! Skickat vänförfrågan :)

Svar på tråden Gravid BF slutet av juli/augusti