• Micec

Gravid BF slutet av juli/augusti

Hej!

Jag har precis plussat efter mitt första IVF/icsi försök efter 3,5 ofrivilligt barnlösa. Är helt överlycklig. Nu hoppas vi allt gå vägen bara. Enligt app kommer jag ha BF 2 augusti. Fler än mig som har bf juli/augustk 2019 så kan vi väl följas åt och starta en fb grupp så småningom?

Vore skoj!!! Hur ser er historia ut ? hur gamla är ni? första barnet eller har ni fler? :)

• Svar på tråden Gravid BF slutet av juli/augusti
  • Micec

såhäe såg mina test ut, från ruvardag 4 till idag. Har BIM imon.

• Lillapiamia
    Micec skrev 2018-11-19 18:39:10 följande:

Grattis!!! Fjärde barnet, coolt!! :)

Tack! Ska bli så kul!
  • Carolaline
    Phaidra skrev 2018-11-19 19:36:24 följande:

Jag plussade idag och är helt i chock. Kan knappt finna några ord. :) Är 30år och vi har försökt sedan i juni. Är vårt första. Vet inte exakt när det är beräknat men enligt appen jag använder så är det 28/7. Bara någon dag innan min födelsedag. :)

Vad roligt! Jag fyller 30 år, har försökt sen juni och plussade igår! Mitt livs första plus! Helt chockad jag med ich har knappt berättat det för någon så det känns helt overkligt! BF 28/7 enligt appen :)

Lycka till!
  • Honsomlängtar

Fler än jag som knappt känner sig gravida? Ont i brösten gör de som mest på morgonen sen ömmar de då och då under dagen.

• Micec
    Honsomlängtar skrev 2018-11-20 08:54:29 följande:

Fler än jag som knappt känner sig gravida? Ont i brösten gör de som mest på morgonen sen ömmar de då och då under dagen.

Känner mig inte heller gravid. Har inte en enda gnutta ont o brösten, nada! De enda jag känner är att det ilar och drar runt livmodern...

Är dock väldigt sjuk nu , har feber och är sjukt förkyld, usch!! orolig att de skadar embryot!!!
  • larssonc

Hej! Jag plussade idag, på bim -4. Enligt Preglife har jag bf 3 augusti. Det är mitt andra barn, har en son född mars -18.

Jag är så chockad över mitt plus. Enligt läkarna skulle jag aldrig bli gravid men så vi vår son. Gick till läkaren igen för att diskutera syskon och fick höra att fler mirakel sker nog inte. Ägglossningen efter jag var där blev jag gravid. Känns helt otroligt! Nu hoppas vi att bebis vill stanna hos oss!

Svar på tråden Gravid BF slutet av juli/augusti