Inlägg från: Honsomlängtar |Visa alla inlägg
  • Honsomlängtar

Gravid BF slutet av juli/augusti

Hejsan plussade imorse och enligt mina appar är de 1 augusti som gäller, eller hoppas de e ett plus iallafall tycker de e för rosa för att va spök

Detta va vårat 4e försök till vårat första barn

Är 27 år båda två

• Honsomlängtar
    Micec skrev 2018-11-19 17:41:47 följande:

Det är absolut ett plus i mina ögon!! Grattis!! Så skoj i följas åt. När vi blivit lite fler kan vi väl skapa en hemlig fb grupp? lättare att skriva där :) någon som vet hur man gör en hemlig sådan?

Vet inte hur man gör men idag dör jag av smärtor i höfterna och ryggslutet, brösten värker med haha
  • Honsomlängtar

Fler än jag som knappt känner sig gravida? Ont i brösten gör de som mest på morgonen sen ömmar de då och då under dagen.

• Honsomlängtar

Förlåt för to mjch information, men är de nån annan som blivit grymt förstoppad? Jag vet inte vad jag ska ta mig till snart

• Honsomlängtar

Detta är så nytt för mig då de e första barnet, men i vilken vecka börjar hjärtat slå?

För tänkte boka privat ultraljud den veckan sen om de inte är så att man får ett här där jag bor runt den tiden

• Honsomlängtar
    Micec skrev 2018-11-21 09:59:00 följande:

Alla som vill vara med i gruppen på fb måste lägga till mig som vän på fb, först då kan jag bjuda in er!

Jag heter Mimmi Nilsson Fri där, finns bara en som heter så tror jag, en selfiesom profilbild, blond :) skriv när ni skickat vänförfrågan så jag accepterar o lägger till rätt personer

Kommer folk kunna se att jag är med i den gruppen ( vänner och familj?) vi tänkte nämligen vänta med att gå ut med de
  • Honsomlängtar
    Micec skrev 2018-11-21 10:27:36 följande:

Nej inget kommer se ! bara medlemmar som kan se vilka som är med 100%, skaa inte hwllee berätta för någon än!!:)

Lägger till dig straxt :)
  • Honsomlängtar
    Micec skrev 2018-11-21 10:27:36 följande:

Nej inget kommer se ! bara medlemmar som kan se vilka som är med 100%, skaa inte hwllee berätta för någon än!!:)

Så :)
  • Honsomlängtar
    Anonym (Anonym) skrev 2018-12-03 22:07:18 följande:

Hej, är helt ny här och plussade idag, beräknad bf 4 augusti. Inte planerat. Är 17år, 18 i början av Januari, min sambo är 23. Jag vet att jag är ung, men för det betyder det ej att jg inte är redo ;)

Grattis verkligen :)
Svar på tråden Gravid BF slutet av juli/augusti