Börja studera eller göra som FK vill och vänta?
Du uppmålar en hel del bilder som inte är aktuella just nu. Bättre att fokusera på nu:et än att börja prata landsförfall och att du eventuellt skulle råka bli sjuk nångång.
Du uppmålar en hel del bilder som inte är aktuella just nu. Bättre att fokusera på nu:et än att börja prata landsförfall och att du eventuellt skulle råka bli sjuk nångång.
Eller försörjningsstöd.
Förstår inte riktigt hur tanken på försörjningsstöd kan vara så mycket värre än nuvarande försörjning då båda är bidrag.
Jag har Melatonin AGB 5 mg, det var startdosen så låter rätt lågt med tanke på dina rejäla sömnproblem.
Har man bara försörjningsstöd måste man själv ligga ute med pengarna och sedan ansöka om dessa som en separat summa månade efter.
Samma sak som att du inte förstår att du går på för hårt( inte enbart här). Vi har alla lite problem med vissa saker. Tycker inte att TS ska behöva upprepa ursäkt på en sån oväsentlig detalj i tråden.
Jag ser faktiskt inte problemet då jag i ett stressat/trött/whatever ögonblick hade säkert kunna gjort samma sak. Det skulle inte kunnat hänt på ett riktigt nationellt prov hursomhelst.
Nej, det har ju inte alls påpekats i ett flertal trådar... Det bästa vore att inse att TS faktiskt skrivit att hn gjorde fel x antal gånger och nöja sig med det. Ingen mår bättre och inget får en lösning av det. Allt behöver inte ältas.
Jag gjorde alla min nationella prov under stress, teoriprov, etc och när man gör liknande testprov så brukar det finnas en tidsbegränsning för att det ska vara exakt som det provet man övar för. Stress under prov har fått folk att göra betydligt värre än att "få hjärnsläpp och googla några saker".
Du kan kontakta studievägledaren redan nu och boka in ett möte. Går ju att avboka om något ändras.
TS har ju ändå en funktionsnedsättning där det är vanligt med ökat sömnbehov så.
Även om TS borde göra mer för att få bättre sömn. Har du pratat med läkare om doseringen av Circadinet eller ny medicin Ts?