Vi som planerar äggdonation 2019
Nu har jag gått igenom dina gamla meddelanden och såg att du går på Avaclinic som mig.
Men tidigare sa du att du hade Katarina som koordinator? Har du nån som heter Jelena nu?
Nu har jag gått igenom dina gamla meddelanden och såg att du går på Avaclinic som mig.
Men tidigare sa du att du hade Katarina som koordinator? Har du nån som heter Jelena nu?
Tråkigt att din mens försvunnit. Jag hoppas Provera eller något annat kan hjälpa.
Det är Veronika som har semester tom 2 juli. Katarina har jobbat under tiden. Jag vet inte om Katarina går på semester den 2 juli? De brukar turas om att ha semeser under sommaren eftersom kliniken inte har sommarstängt. Under tiden som Veronika har semester svarar Katarina på hennes mail och tvärt om.
Ah, läste fel, trodde du menade blodproverna innan behandling, men ser att du redan har gjort :)
Kontaktade kliniken idag, och de vill att jag gör ett UL nästa vecka för att kolla status på slemhinna, om inte mensen har kommit tills dess. Jag håller tummarna för att mensen kommer innan dess och att vi kan fortsätta på ordinarie tidsschema! Hade varit skönt att slippa kostnaden för UL :P
Hej. Jag har inte varit aktiv här men vill ändå gärna ge lite uppmuntran. Vi har fått göra äggdonation då mitt amh var i en ålder av 34 nere i 0.06 (dvs som 0). Sedan dess har jag varit hos Reprofit och fått 3 barn och är gravid med mitt 4e. Jag fick även ett missfall och 2 gånger tog det sig inte. Så av 7 transfers har jag blivit gravid 5 gånger.
Önskar alla lycka till!!! <3
Hej på er!
Var i Riga förra onsdagen & satte in en blasto. Gjorde idag ett tjuvtest som visade ett stort MINUS... Detta är min första äggdonation... har aldrig någonsin varit gravid och jag börjar tvivla på att jag kan bli det efter detta misslyckande.. borde inte HCG ge utslag nu ifall det skulle ha tagit sig? Kram alla som är gravida eller kämpar!! ??
Hej! Jag hade ET 18/6 i Finland (5-dagars) och testdag igår 2/7 och det blev ett PLUS!!! Kan fortfarande inte fatta att det är sant!! Aldrig varit gravid tidigare och trodde aldrig att jag skulle bli det heller!!!<3<3 Tog även ett digitalt Clearblue på kvällen som visade Gravid (kan inte fatta!) och 2-3 så borde vara i vecka 5 (4+5) enligt appen!
Inte haft några symtom överhuvudtaget så var övertygad om att det skulle visa minus... Nu har jag haft lite småspänningar som känns som att de kommer från äggstockarna samt lite ljusrosa (väldigt ljusa) flytningar. Är det normalt? Någon annan som haft det?
Nu blir nästa steg tidigt ultraljud i gravidvecka 9 (skulle egentligen göras i v.7 men är på semester då..). Redan sjukt nervös över detta..
Tack för denna grupp så att man kan avreagera sig lite!!
Kram
Fortfarande ingen mens i sikte, så nu har jag varit hos gyn och kollat läget. AvaRiga ville planera om ET till senare, så att det blir mitt i min sambos mest hektiska jobbperiod, vilket gör det helt omöjligt för oss att åka då :(
Vi skulle få en ny plan imorgon istället. Vi skulle ju ha åkt dit under semestern annars, det hade passat så bra! Just nu hatar jag min kropp, som inte kan funka som den ska :(