Vi som planerar äggdonation 2019
Tack! Allt såg bra ut:)
Tack! Allt såg bra ut:)
10+1:) Hoppas på att kunna börja trappa ner nu!
Igår den 26/11 i 37+0 precis kom vår lille gosse! Han föddes kl 22.55 och var 53 cm lång och vägde 3985 gr. Nu ligger vi på BB och gottar oss! Han är bedårande söt <3
Vi har just varit på tul och vår kille var väldigt aktiv, ville inte visa ansiktet. Han beräknas nu till 1,7 kg. Jag ligger fortfarande på -3 kg sen jag blev gravid, kan tydligen inte gå upp. Dock vägde jag för mycket från början så det gör inget.
Ni som har lyckats bli gravida genom ÄD, hur många försök gjorde ni innan det lyckades?
Hur kollar man sånt? Och hur vet man vilka siffror som är bra!
Hej tjejer,
ny i tråden här men har inte hunnit gå igenom hela tråden än. Har en son via ÄD och är nu på gång med syskonförsök. Tycker mig känna igen en del namn från andra äldre trådar som jag följt tidigare.
Undrar om någon har tips på läkare i Stockholmsområdet som är positivt till att skriva ut Progesterone och Progynon vid behandlingar utomlands? Det är ju lite kinkigt och få till det där och de jag använde 2017 är inte möjliga längre.
Jag behöver lite omgående Lutinus då jag tänkt lite fel i vad jag behöver så om någon här bor i Stockholm och har några förpackningar över på hyllan hemma så köper jag gärna.
Spelar det någon roll när i cykeln man gör testerna?
[quote=80069424][quote-nick]PeeWee44 skrev 2019-11-30 12:01:12 följande:[/quote-nick]Du bokar blodprov på typ werlabs och blodkollen och betalar för det. Det var någon som tidigare i tråden på upp länkar till det, men kom ihåg att man inte kan jämföra med om man gör insättning i naturlig cykel. Du behöver ha högre värden i konstgjord cykel. Mitt Östrogen brukar ligga runt 1000 och progesteron ska helst ligga minst runt 100 vid konstgjord cykel.[/
Vad intressant! Aldrig någon klinik som kollat det hör genom åren! Jag har Utrogestan liggande hör hemma som jag har som ?reserv? och tänkt blanda med Lutinus. Kanske bra då att kolla värdena så jag vet att jag reagerar liks på båda läkemedlen. Man ver ju aldrig...
Jag har typ världens sämsta tålamod o noll självbehärskning. Läste på nätet om folk som fått plus 5 dagar efter insättning av 5 dagars blasto. Vad gör jag?? Jo sjäkvklart testar jag.. med Clearblue early detection test (digitalt). Stort fett minus som hånade mig i fejset. Vet att det är priset man får betala för att man är dum. :( Så egentligen inget synd om mig.
Nån mer som varit så klantig som jag som ändå fått plus sen? Eller är alla "duktiga" o väntar till testdag?