Vi som har BIM november 18
Missat mig.. har bim 20/11..
Gravtest negativt idag igen, med en känslighet på 10 vaddetnuärförmåttenhet så borde det ju synas nu. Bara att vänta på mensen tror jag. Känner mig ledsen!
Asså fattar inte det. Jag tror nog inte riktigt på det än. Så chockad.
Jag räknade med att ha ägglossning den 20/21, hade mys den 16&18 men den 18 var det inte fullt ut, sedan mys efter ägg den 22 så tror det blev till då! Så ca 8 dagar sedan idag kanske? Tog testa 6 dagar före mens test.
Så glad men rädd o vågar inte tro!!
Kanske ska berätta på farads men vet inte hur jag ska klara mig tills dess!!
Smått bitter.
Hade sex i fredags 26/10 Beräknad äl imorgon 30/10.
Skulle såklart legat idag men sambon somna som en stock. Haft äl flytningar idag och nu ikväll kom värken.
Tog kyss ett äl test som var positivt :(
Alltså missa vi "äl dagen" som tydligen var idag?
Och har bara legat 3 dagar innan.
Men visst är det så att man fortfarande kan bli grå id efter positivt äl test?
Att det finns en möjlighet att om vi ligger imorgon ?
Sjukt besviken att det blivit som det blivit bara! :(
Idag hade ju varit perfekt!
Försök 11 blir nu i november, är så trött på allt detta nu :( lägger in mig för att få lite hopp om livet!
Åh ja vi hade blivit så lyckliga om det skulle varit det men jag tror inte det. Jag har bara en fungerande äggstock så jag tror inte jag hade äl den här gången. :(
Jobbigt att ha mens i 10 dagar. Jag brukar också blöda länge men det brukar bara komma mycket i ca 3-4 dagar. Undra hur länge man ska orka? Känner mig så ledsen ikväll och ensam.
Jag tog ett RFSU testa tidigt i morse. Efter noga granskning så ÄR där ett streck, svagt svagt, så kan absolut vara spökstreck men jag har aldrig någonsin fått det tidigare så jag är glad för det lilla. Går inte att avgöra om det är grått eller rosa. Blir att hålla sig ett par dagar till för att ta digitalt eller få mens då, men hoppas på det förstnämnda och att det visar en efterlängtad graviditet! :D
Ni som testar med ÄL-test här. Hur snart efter mensen är slut brukar ni börja testa? Jag körde med ÄL-tester innan jag blev gravid med sonen och det funkade bra, men har helt glömt när man ska testa för att vara säker på att pricka in allt. Känns som att börja om på nytt nästan
Jag vet!!! Vill bara åka hem och sova så det blir morgon igen så jag kan ta ett till! Försökte ta bild på det men det blev inge bra bara med telefonkameran. Det var ju som sagt väldigt svagt. Förhoppningsvis har jag ett tydligare att visa upp om någon dag! HOPPAS!! :D