Mår ni sämst på morgonen, dagen, kvällen eller natten?
Tack tror fl har tekniska problem
Ibland lyser det som att jag inte läst fast jag har det o ibland inte
O häromdagen försvann mitt gamla konto
Fick abstinens typ haha
Men nog lättare om pausen är frivillig från mig än att fl har tekniska problem
Testa pausa du med nästa vecka om du vill
Kram sen vet man ju inte kanske kikar in ändå men då kan du ju svara när du e tillbaka och vice verca. Kram natti
Jo; har kikat in en gång om dagen hela veckan men knappt skrivit något. Det har jag inte orkat. Och det har varit jättekonstigt. En dag kunde globen visa 20 för att nädta dag visa 5 utan att jag öppnat eller klickat bort något, haha. FL teamet får sätta fart och se till att fixa detta tycker jag.
Haha ja, jösses. Skulle oxå få abstinens om mitt konto försvann. Liksom, skapa ett nytt direkt igen typ. Haha.
Ja absolut är det lättare när pausen är frivillig. Jag kan tex vara borta från instagram och fb flera veckor utan några problem men vill jag själv titta instagram och det inte funkar... ja då blir jag arg. Haha. En period öppnade jag inte insta på ett helt år, och hade inte fb då, det var jätteskönt att bara "nej jag vet inte vad du postat för jag har paus från insta på obestämd tid" och dessutom så var det inget jag tvinga mig själv till. Det bara skedde.
Snapchat är nog appen jag har svårast att överge, men börjar överge den nu. Tex notiser borta och svarar bara folk när jag känner för det. Vilket brukar vara att jag kollar till appen 1 gång om dagen. Hehe.
Haft minipaus från FL iallafall. Bara för att jag varit för trött för att skriva eller kolla mer på FL.
Idag ska jag iallafall iväg vilket ska bli rätt kul men först upp ur sängen och äta frukost... sådär kl 2pm. Hehe.
Kram, hoppas veckan varit bra!