Somnade om, runt 4 sov jag igen. Sen vakna 11.30. Så... blev ju ganska många rimmar. Vaknade dock typ 5 gånger. Men men...
Ska svara på det jag inte orka svara på inatt nu.
Jo men gosedjur är mysiga, så gör dig inte av med dem :) dock finns chansen att de börjar lukta källare om de står i källaren. Tyvärr :/ hände så med en flyttlåda med gosedjur jag hade. Vi fick slänga de. De sluta inte lukta trots vi tvätta i tvättmaskin flera gånger.
Är ju väldigt många som har glasögon :) bara jag som nu inte tycker jag passar i det. Eller, alltså, gjorde ju det när jag var van att se mig själv i de. Men eftersom det blev ganska krångligt/dumt att ha de i handboll, basket, gymnastik, parkour & trampolin (risken att de skulle gå sönder, o det skulle inte blivit bra) så tyckte mina föräldrar jag kunde ha linser och sen blev det att jag insåg hur mycket lättare det var även på skolidrotten och sen för att kompisar undrade hur jag kunde se "bra" vissa dagar och dåligt andra så blev det att jag istället hade linser varje dag (har alltid ofillat att sticka ut och få frågor angående sånt som gör mig annorlunda) för att slippa frågor. Sen har jag tyckt att jag inte passar i glasögon (ovan att se mig själv i de, så det handlar bara om ovana, haha) och fortsatt med linser. Men kommer aldrig bli utan glasögon/linser men det stör mig inte så mycket, vet ju inte hur det är att se "normalt" så har inget att jämföra med. Min mamma sa att jag var 3 när jag fick mina första glasögon, pappa sa 2, så någonstans där antar jag. Det jobbigaste är enligt mig på kvällen (eller natten) när man ligger i sängen och tittar på mobilen och gjort färdigt allt för kvällen, blir ju så jobbigt att läsa. Haha. Mobilen är ju liksom mycket mindre än tex dator eller platta också.
Jodå, haha, förstår inte hur ni här orkar läsa allt mitt svammel. Känner mig sjukt ointressant.
Jo, eg är det väl taskigt. Men är så van vid alla kommentarer så tänker mer att problemet ligger hos dem som inte vet hur man beter sig. Det gör mig inte ens ledsen, vet att jag alltid kommer få kommentarer angående min ålder för att jag är kort jämfört med folk i min klass (kan ju kanske bero på att de har högklackat också?) så det är bara att lära sig att inte ta det personligt. Har fått kommentarer om mitt utseende sen 6 års ålder och är ju "liten och gullig" enligt typ alla mina föräldrars kompisar. Jättekul att höra att man är "liten och gullig"... och sååå kort är jag faktiskt inte heller. I Kina var jag ju längre än nästan alla! För en gång skull fick jag veta hur det var att vara lång, haha. Det kan jag faktiskt sakna! Att inte känna mig kortast och minst hela tiden, olus att passa in i utseende med "alla andra".
Tack! Ja, någon dag lär det väl ordna sig. Vet inte.. men hoppas!
Åh, har oxå lite jag ska fixa idag. Trist att du sov dåligt, ja, sov sen om du känner att det behövs.
Kram! Nu ska jag gå upp o äta frukost. Haha