Mjbo skrev 2018-10-18 14:51:14 följande:
Ja jag hoppas verkligen det. Hade varit det nästa som någonsin kunnat hända oss <3
Hur mår du idag? Håller illamåendet i sig eller har det släppt något?
Mitt har släppt, inte känt av det alls på flera dagar, så himla skönt :)
Hungern har oxå lugnat ner sig. Behöver inte tugga på nått jämt, skönt!!
Har börja märkt att ja blivit lite trög i magen så har köpt hem kiwi, ska börja äta en om dagen som någon tipsade om ;) har du märkt något såndant eller har du klarat dig än? :)
Önskar att min mående skulle blev bättre men det har eskalerat och i natt sov jag inte överhuvudtaget, så fort jag la mig på sidan började det bubbla i magen och var nära att kräkas. Helt förstörd idag och bara gråter och är som en zombie mest hela tiden. Fick i mig en postafen innan som gjorde att jag fick sova ett par timmar- underbart. Men har vart som en klubbad säl nu efter det.
Försöker ta mig ur sängen för att gå till apoteket och hämta ut medicin från gyn- känns som att jag ska bestiga Mount Everest ungefär så inte så sugen men klarar inte en sömnlös natt till utan att bli tokig. (Sömnen är ju inte det värsta- men rädslan att kräkas..)
Kiwi låter gott ska se om jag kan kila in på butiken för det med.. (Mt Everest OCH nåt mer jävla berg då...)
jag får nog återkomma här i tråden när jag är lite gladare igen, orkar inte ens lyfta telefonen och var givetvis sjukskriven idag. Skyllde på magsjuka vilket hade känts lindrigare :/ inte alls sugen på mat längre o svärmors väldoftande middagar får det att vändas i magen. Stor kram