Inalina skrev 2018-10-16 13:53:19 följande:
ja det tror jag också att du kan =)
ja alltså den där zombie-känslan är exakt vad jag lever i nu!! väldigt bra beskrivning!! sen fryser jag o svettas om vartannat och mår konstant rätt illa på det har dessutom haft näsblod 2 ggr denna veckan redan
. känner mig sjukt asocial (och med en svärmor på besök fram till söndag är det lite eextra jobbigt...)
jag tror vi ska ta reda på kön - men jag orkar inte tänka klart ang någonting just nu så kanske får bestämma mig på dagen!!
inte någon bra tid just nu att fatta några stora beslut känner jag. fråga gärna i morgon om det finns nåt som hjälper mot zombie-tröttheten - är lite orolig att jag saknar järn eller nåt (glömmer ju ta de tabletterna varannan dag med)
Ja, de är exakt så, men känner du dig lixom trött, som att du vill sova, trött?? Det gör inte jag förutom på kvällen då.. Då somnar jag i soffan typ direkt jag satt mig ;) men annars hjälper det lixom inte att vila, det som är så frustrerande.. Man kommer inte ur bubblan hur man än gör.. bara att vänta några månader så kanske man kommer ut sen ur zombie-mode ;)
Just det, din svärmor är fortfarande på besök :) Hur går allt? Har dom smält att du berättat? är det de ända ni pratar om nu :D ? Kan tänka mig att de blir lite så när dom väl vet om, då finns de fler att reflektera med :)
Låter klokt att avvakta med bestämmandet till du kan tänka klart ;) Är ju ingen brådska nu :)
Jag vill jäääätte gärna ta reda på kön, men min man är stenhård med att han inte vill veta. Och jag känner att jag är lika stenhård med att jag faktiskt vill veta, så vi har lite av ett problem där ;) Får väl se vem som får ge sig i slutändan :D