jaktenpaflow skrev 2019-05-13 22:30:04 följande:
Ja jag har tänkt mkt på dig med!! Hur har det gått med tappen och alla sammandragningar? Äter du fortfarande medicinen? Otroligt att du är i v 38+ nu!!:)) Snart kommer hon!
Här hemma rullar allt på! Han är 6 veckor redan! Tänker redan tillbaka till de första dagarna och saknar dem! De dagarna ör verkligen magiska! Även fast man såklart njuter av honom mer nu så är det verkligen en sån speciell känsla! Han kom ju i v 37+ lite chockerande så det tig ett tag innan vi landade! Han är väldigt lugn faktiskt, hade magknip i 1-2 veckor sen förkyld i några dagar och då blev det typ 3 timmars sömn per natt... Samt en 3 åring som ville sluta sova med blöja så blev massor spring där också haha! Då var det inte så kul att vara jag:) Hon tar det så bra och älskar verkligen sin lillebror!! Hon är så stolt och tar hand om honom hela tiden. Pussar ger nappen, berättar saga mm. Ibland får hin utbrott som man märker grundar sig i att hon får dela med sig av all uppmärksamhet men det är helt naturligt... Känns verkligen underbart med syskon och en härlig ålder att få ett syskon. Hon är lite självgående och man kan prata med henne samtidigt som de förhoppningsvis får utbyte av varandra. Redan nu tycker jag hon får det:)
Hur könns allt, känner du dig klaf med att vara gravid?:) kram
nej medicinen slutade jag med för 2 veckor sedan, har fortfarande mkt sammandragningar men uppenbarligen ingen bebis ännu, vem vet kanske var de mer placebo än nåt annat haha! känns skönt att inte ta någon medicin och jag känner mig lugn och redo för lillan nu (och mannen håller sig i närheten - inga fler golfresor hehe), men försöker också njuta av middagar med vänner, fikor och att kunna göra vad jag vill på dagarna innan hon kommer nu också :)
wow 6 veckor!!! helt fantastiskt! har han vuxit mkt? vad gjorde ni mot magknipen? hehe kan tro att det är ytterligare lite utmaning med en treåring - samtidigt som jag förstår att ni är glada att ni är en familj på 4 nu vilket låter fantastiskt! så roligt om man lyckats ge dem ett syskon
känns ju ganska långt bort för oss, har inga ägg kvar i frysen utan får köra igång med hela karusellen igen i så fall. tror att drömmen för oss också är att få 2 barn men vill njuta av lillan först och se hur kroppen reagerar innan vi börjar fundera för mkt på fortsättningen ;)
Kram!!