Vi som blivit gravida efter IVF
Inte långt kvar nu! Känns helt galet att jag nyss var där de flesta här inne är och det kändes som det var så långt kvar för alla andra. Nu är min plutt 3,5 månader...
svårt att förstå att man kommit hit nu, har inga besök hos läkare/bm förrän bf veckan nu den 20 maj! har slutat med all min medicin nu och har ju väldigt mkt sammandragningar men inte som gör särskilt ont ännu. ska bli spännande att träffa henne och att gå igenom en förlossning.
Idag ska jag på en gravidmassage!! =)
tänk att din bebis redan blivit så stor läste att du hade lämnat från dig honom nu några timmar för första gången, starkt jobbat och förstår att det var ett kärt återseende. har svårt att föreställa mig det där själv, vi sk aju som sagt vara i sverige 1 mån när hon förmodligen är mellan 2-3 mån i sommar och jag vet inte om svärmor förväntar sig att hon ska bli lämnad ensam med bebisen nägra timmar men det kanske hon inte gör när jag ammar.. jaja vi måste få göra vad som känns rätt för oss i alla fall, har börjat känna mig nervös och orolig över hygienen omkring bebisen med folk som ej tvättar händer etc, måste ha en plan för hur jag ska förbereda folk innan vi gör entré känner jag, börjat noja mig väldigt mkt för att folk ska pussas och ta på henne med baciller ska försöka prata med mannen om det där, kanske kan det hjälpa.
Kram!!