Vi som blivit gravida efter IVF
fick lite fler sammandragningar i helgen - men det berodde på att vi var och hämtade en babysäng och bar den ganska långt. SUPERnöjd med sängen - den var jättefin och tjejen som sålde den gav mig en hel kasse med jättefina baby-kläder så det var ju också jättegulligt
direkt säger ju kroppen i från när jag gör något fysiskt så fick vila resten av lördagen och söndagen. kände även som 'menssmärtor' till och från lördag och söndag men hoppas de också är över nu. Nästa besök hos gyn är inte förrän i mars - men ska träffa en barnmorska för första gången i slutet av feb =) ska bli kul. Idag är det bättre igen dock - och inatt var första natten på lääänge utan mardrömmar!!!
Ang den där kudden tänkte jag använda den som både gravid och amningskudde! har aldrig riktigt klämt o känt på någon dock, så vet inte vad jag ska beställa. kikade på BBhugme men hu vad dyr tyckte jag... jag vet inte hur jag ska göra än faktiskt...
haha jo det går att beställa saker till schweiz - men jag älskar den skandinaviska stilen på färger, design och kläder. Det är liksom lite 'svalare' och naturligare mode i Sverige upplever jag - här i Schweiz är det ganska grälla färger och de blandar gärna hejvilt rosa/lila/orange istället för i sverige att de kanske blandar ljusrosa o grått (på babykläder) eller har vitoljad ek på möbler istället för tunga mörka robusta byråer etc.
Har precis beställt hem en Laminofåtölj med tillhörande fotpall i lammskinn - LÄNGTAR ihjäl mig efter den! Där kommer jag o mini spendera MYCKET tid haha!
Här är den:
www.svenssons.se/p/f%C3%A5t%C3%B6ljer/f%C3%A5t%C3%B6ljer/lamino-f%C3%A5t%C3%B6lj-vitpigmenterad-ek-f%C3%A5rskinn-graphite/00102008064
Oj, lät läskigt att få menssmärtor oxå.. Det är vad min barnmorska sagt åt mig hela tiden att sammandragningar är ok, och vanligt.. Men om jag börjar få menssmärtor i samband med detta måste jag åka in då det då påverkar tappen.. Vill inte skrämma dig nu, så hoppas inte att jag gör det, men jag tänker att det kan vara värt att tänka på om du får så igen :)
Alltså stolen.... Har du beställt just den?? 14 000:- ??? Jisses!! haha, skulle jag ALDRIG lägga på en fåtölj :D Kul att vi är så olika.. Hoppas du blir nöjd med den iallafall och att ni spenderar mycket mysiga tider i den <3
Skönt att du tagit det lugnt resten av helgen iallafall.. Jag blir lätt lite för aktiv på helgerna även om jag försöker tänka att jag ska ta det lugnt. Även om jag inte aktivt tränar eller går ut och går osv så blir det lätt att man storstädar hela huset, byter alla sängkläder och tvättar och som nu i helgen, målar om ett helt rum två gånger... TENS-apparaten har fått gå varm i helgen haha :P
Du känner inte av någon foglossning än iallafall? :)