Vi som blivit gravida efter IVF
Hej alla! Varit lite off de senaste dagarna! Ägnat mig åt renovering och sen varit heeelt slut!! Börjar könns av foglossningen rejält nu i ljumskarna och i benet mellan. Bara hugger och strålar! Var hos en sjukgymnast och provade ut en foglossningsbölte men i övrigt tycker jag inte jag fick någon direkt hjälp?! Vad gör dem vad är dem till för undrar jag! Skulle gärna gå på massage eller liknande för att lösa upp knutar och mina stela partiet. Någon som vet om det kan gå på högkostnadskortet?
Kul att många börjat titta på vagn!! Vi köpte faktiskt en igår kväll lite spontant haha! Hittade en Bugaboo Donkey Duo på blocket som var superfin och till väääldigt bra pris jämfört med nyskick. Vi köpte vår första vagn helt ny och ska försöka sälja den:)
Tråkigt stt det inte kommit någon bebis än BaKu men snart är lillen här!!! Skönt med ett datum så ni kan ställa in er på ett ?senast? datum iaf! Gör du några trick för att försöka få igång förlossningen?:)
Vad tycker ni om en BF lista? Något mer som bör vara med?
Kram till er alla
Kul med renovering? Är det bebisrum eller något annat i huset? :)
Vi håller på med renovering av bebisrum för fullt men har inte kommit så långt än tyvärr haha :P
Vilken vecka va du i nu? :) Har du planerat någon mammaledighet än när du ska gå hem eller så?