WanderChild skrev 2018-10-21 16:56:17 följande:
Du får testa senare idag igen o i morgon. Förra cykeln fick jag bara så starkt innan äl. Dock kände jag ju äl så det är ju lite märkligt att du inte känner ngt nu. Å andra sidan känner ju vissa inget alls så du har kanske bara känt äggstocken svullna men känner inte när själva ägget släpper. Men om du får svagare i morgon så skulle jag nog räknat det där testet som positivt, som sagt, så såg mina ut förra cykeln :). Hoppas du har möjlighet att tempa regelbundet från nu så du kan tracka det den vägen.
Det verkade lite svagare vid 16 idag. Men jag har inte haft möjlighet att vänta fyra timmar (för kissnödig haha) som testlagret rekommenderar utan bara tre. Men tänkte köra ett till vid 20 och sen imorn eftermiddag. Har fått en lite molande värk nu, men den är inte alls likadan som innan och igår kände jag typ ingenting.
Ja, veckorna är alltid ok men helger när min man är här blir alltid fel eftersom han landar sent på natten och då somnar vi inte förrän 01-02 och så var vi ute med vänner igår så hade både gått och lagt mig senare plus druckit vin. Men får se imorn, har jag en hög temp då kan jag eventuellt haft redan för gårdagens temp var högre än någon jag någonsin fått, vilket inte känns som det enbart borde vara mindre sömn. För vanligtvis med mindre sömn ligger jag runt kanske 36.4-36.6, nu var det 36.8.