• Lilla Lina

Vi med BIM oktober 2018

Hej!!

Känner att jag har äran att starta en tråd för alla oss med BIM oktober i år! :) Här välkomnar vi nya till tråden och samlar upp er från september-tråden som tyvärr får kämpa på en månad till. Här tar vi nya tag och satsar för fullt mot massa fina sommarbebisar 2019. :)

Kort om mig då: andra riktiga försöket med sambon, vi är båda 29 år och har inga barn. Bor i södra Sverige och håller på att leta hus för fullt samtidigt som vi planerar barn. Har alltid sagt att jag vill ha barn innan jag fyller 30, vilket jag gör i maj så det sket sig idag när jag fick mensen. Men försöker se positivt, sommarbarn- hur romantiskt låter inte det? :)

Har bim 6 oktober och äl runt 23 september. Har långa cykler vilket är frustrerande med all denna väntan!

Som sagt, välkomna hit alla som vill så ska vi heja och stötta varandra bäst vi kan! :)

BIM-listan oktober

6/10 Lilla Lina

• Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018
  • Babbiss

Upplever serious case of skengraviditet! Någon annan som har samma?

Är på ÄL+6 och har molvärk, mår illa till och från, känslig för lukter och jättetrött. Känns ju bara så osannolikt att man känner av det så tidigt..

• Babbiss

Upplever serious case of skengraviditet! Någon annan som har samma?

Är på ÄL+6 och har molvärk, mår illa till och från, känslig för lukter och jättetrött. Känns ju bara så osannolikt att man känner av det så tidigt..

• h0pe79
    Emsopemso skrev 2018-10-03 21:22:43 följande:

Hållen världens största tumme för dig !! :D

Tack <3 Hur går det för dig?
  • gummsanmadde
    kladdkaka82 skrev 2018-10-03 17:43:18 följande:

Urs, jag förstår dig helt. Blir knäpp på min kropp oxå och vill inget annat än att bara få veta hur den fungerar, men det är ingen som har svar till mig heller:(( Bara att gilla läget och hänga med på resan...undrande.

Stort lycka till till dig

Mmm vrf måste kroppen krångla och ge en falska förhoppningar. Jag började blöda nu så min mens är här. Inte direkt välkommen men känns ändå rätt skönt att den kom igång om den ändå skulle komma.

Stort lycka till för din del! Hoppas att ditt pluss kommer snart!
  • gummsanmadde

Hej alla.

Nu satt mensen igång så nu slipper jag undra.

JÄTTE STORT LYCKA TILL!! Hoppas att ert pluss kommer nu och att vi inte träffas i november-tråden! Jag sticker dit nu. Puss å kram lycka till!

• gummsanmadde
    Canary skrev 2018-10-03 16:56:42 följande:

Vi går in på fjärde försöket, så det är väl inte så länge alls. Men då det är vårt och mitt första så är man ju såklart orolig att det inte ska gå över huvud taget!

Då jag har BIM första nov så startade jag en novembertråd.

Spännande med första bebis, minns när vi började försöka med ettan. :) Då kommer jag över på den tråden, ses där ;)
  • mangon
    h0pe79 skrev 2018-10-03 21:20:47 följande:

Jag hoppas på att man kan det.. ÄL +15 idag och ingen mens och än så länge inget plus... :/

Håller tummarna!

Hooooppas du får ett plus snart!
  • Solrosen29

Räknade ut att jag är på BIM -2. Får lite rosa flytningar när bag torkar mig och lite mensvärk så kommer nog imorgon eller fredag. Fick även lkte rosa flytningar efter sex i måndags.

Hade inte räknat med ett plus denna mån då vi bara haft sex när vi har velat utan att försöka planera in äl osv.

• Emsopemso
    h0pe79 skrev 2018-10-03 21:30:14 följande:

Tack <3 Hur går det för dig?

Jadu, bim+5(8) men inget plus, ingen mens heller än dock! :) ont i svanken/korsryggen som sjutton, ömma bröst och äckligt gråtmild..

Lever på hoppet! :D
  • h0pe79
    mangon skrev 2018-10-03 21:38:42 följande:

Hooooppas du får ett plus snart!

Tack <3 Jag hoppas så innerligt!
Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018