• Lilla Lina

Vi med BIM oktober 2018

Hej!!

Känner att jag har äran att starta en tråd för alla oss med BIM oktober i år! :) Här välkomnar vi nya till tråden och samlar upp er från september-tråden som tyvärr får kämpa på en månad till. Här tar vi nya tag och satsar för fullt mot massa fina sommarbebisar 2019. :)

Kort om mig då: andra riktiga försöket med sambon, vi är båda 29 år och har inga barn. Bor i södra Sverige och håller på att leta hus för fullt samtidigt som vi planerar barn. Har alltid sagt att jag vill ha barn innan jag fyller 30, vilket jag gör i maj så det sket sig idag när jag fick mensen. Men försöker se positivt, sommarbarn- hur romantiskt låter inte det? :)

Har bim 6 oktober och äl runt 23 september. Har långa cykler vilket är frustrerande med all denna väntan!

Som sagt, välkomna hit alla som vill så ska vi heja och stötta varandra bäst vi kan! :)

BIM-listan oktober

6/10 Lilla Lina

• Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018
  • Z1987
    h0pe79 skrev 2018-10-02 10:38:41 följande:

Jag hade glad gubbe på äl-test den 18:e, är på äl +13 idag, testade negativt igår morse. 

När har du BIM? Du kanske testar positivt senare som de första graviditeterna?

Utgick från BIM igår...

Men idag är cykeldag 31 och ingen mens än....

Har beställt CB test istället. Använde mig av graviditetskollens sticka idag.

Så blir och vänta några dagar...
  • Banuni

Samma här.

Hade ÄL den 26 sept, BIM 10-11 okt.

Mår fruktansvärt illa och har extrem molvärk.

Om det har tagit sig, HUR kan jag känna såhär bara 6 dagar efter ÄL?

Hade så mycket känningar att jag testade mig igår kväll, men neg.

• mangon

Mina älsklingar stickor har hittills varit princip HELT blanka. Idag borde jag ha äl enligt uträkning. Mensvärk och klibbiga flytningar.

Idag syns ett till sträck. Men det väl ändå inte positivt?

Vad tror ni, är äl på gång?

• mangon
    mangon skrev 2018-10-02 12:23:56 följande:

Mina älsklingar stickor har hittills varit princip HELT blanka. Idag borde jag ha äl enligt uträkning. Mensvärk och klibbiga flytningar.

Idag syns ett till sträck. Men det väl ändå inte positivt?

Vad tror ni, är äl på gång?

Äl stickor skulle det stå. Inte älsklingar,????????????????
  • sarana
    mangon skrev 2018-10-02 12:24:48 följande:
    Äl stickor skulle det stå. Inte älsklingar,????????????????
    Det där är negativt men har du testat innan? Du kanske hade stegring igår? Eller får stegring i kväll eller imorgon. 
  • cassandra92

Nu har jag köpt rosenrot. Haha inte för jag vet om det har någon effekt men efter 9 försök kan man ju i alla fall testa!

• mangon
    sarana skrev 2018-10-02 12:28:05 följande:

Det där är negativt men har du testat innan? Du kanske hade stegring igår? Eller får stegring i kväll eller imorgon. 

Igår morse och kväll var det helt blankt. Får testa 1 gång till ikväll
  • rockitemms

Hej!

Vad roligt att jag hittade denna tråd! Jag är ny på detta men tänkte att någon här inne kanske har känt samma som mig. 

Jag slutade med p-piller för 14 dagar sedan (19 sep tog jag ingen). Fick piller mens 3 dagar efter, 22-24 sep. Sedan i fredags (28 sep) har jag haft molande värk i först ena sidan men nu idag är det överallt. Det gör inte ont så men man känner att det är något som drar/trycker. 

Idag fick jag då en slem klump / väldigt tjock flytning med liiiite blod i, mer rosa. Vad är detta? Jag testade med sticka för ägglossning igår men visade inget. Neg på grav också. 

Att tillägga är att jag är extremt trött och lite yt.

Så, någon som känner igen sig? :D 

Svar på tråden Vi med BIM oktober 2018