• Sommaren2018

BIM oktober-18

cassandra92 skrev 2018-10-25 20:35:09 följande:

Jag med! Hoppas drt blir ett streck. Jaa min temp bara stiger och stiger. Är över en grad högre än samma dag förra cykeln. Så jag är jättespänd. Förblir tempen hög imorgon så kommer jag verkligen börja undra. BIM på måndag! :)

Tack jag med :D!

Ååh låter verkligen lovande, håller alla tummar o tår :)!!
  • Sommaren2018
    Evaangelicamaria skrev 2018-10-25 20:36:57 följande:

Ja jag vill oxå få de till att de blir starkare imorgon. Håller tummarna!

Förstår de!!!

Då ska jag testa imorgon bitti :D!!

Tack snälla :)!!
  • Sommaren2018

Jag är gravid!!! :D

Åh jösses kan knappt tro att de är sant efter det första negativa testet.

Men då visade de sig att jag var en sen hormonare alltså :D

Tydligt plus idag på BIM +3

• Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-26 07:42:57 följande:

Ååååh jag är såååå glad för din skull!!! Stort grattis!

Åååh tack så mycket va söt du e :D håller alla mina tummar för e skull!! :)
  • Sommaren2018
    Evaangelicamaria skrev 2018-10-26 09:57:07 följande:

Wow!!!! Stort grattis!!!!

Tack så mycket :D!!
  • Sommaren2018
    babyväntar skrev 2018-10-26 14:21:44 följande:

Jag ser! Så såg mitt ut 4 dagar innan bim och jag är gravid! :)

Åh gud så roligt!! Grattis till er o tack för att du vågar få mig att tro på att de är positivt :D
  • Sommaren2018
    Tirin skrev 2018-10-26 16:08:37 följande:

Stort grattis och lycka till på denna underbara resa. En välsignelse är vad det är!

Stort tack :)!! Det ska jag verkligen göra :D

Ska bara klara mig igenom den mest kritiska veckorna :)
  • Sommaren2018
    LBP91 skrev 2018-10-26 18:01:13 följande:

Stort grattis!!

Här börjar det närma sig testdagen. Har enligt NC BIM idag men enligt en annan app ska jag ha BIM på tisdag så jag tänkte testa mig på söndag då blir det i mitten av de båda apparna. Ingen mens än så länge och jag tror aldrig jag har varit så här trött som jag är nu den senaste tiden. Måste sova en stund på dagen för att klara mig. Brösten och magen är svullna, kan inte ens knäppa arbetsbyxorna längre och snacka om att jag är irriterad. På allt och alla. Har till och med haft möte med chefen om det då nån kollega hade klagat på min attityd! Så antingen världens PMS eller så ligger nåt frö och gror.

Tack!!

Låter verkligen som tydliga tecken på att det kan bli ett positivt test :D håller verkligen alla tummar och tår att det går vägen för er :)!

Tröttheten känner jag igen, känner ofta att jag vill lägga mig efter lunchen o sova en timme för att klara av dagen haha!
  • Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-27 09:34:35 följande:

Tempen ner ytterligare och jag känner mensen komma. Fan. Jag är så jävla ledsen. Just nu känns det som man lika gärna bara kan skita i allt. För det kommer aldrig att gå.

Ge inte upp <3!!

Håller alla tummar :) ni kan alltid söka hjälp om de verkar vara svårt att få till det på den naturliga vägen :) <3
  • Sommaren2018
    LBP91 skrev 2018-10-29 19:19:05 följande:

Jag blir bara mer och mer förvirrad. Varför har inte kroppen blivit lika smart som allt annat här i världen och man bara kunde få ett sms ifall man blivit gravid eller inte, haha.

Tog ett test i söndags på morgonen men hade vaknat flera gånger på natten och sprungit på toa så det var kanske inte så koncentrerat som det borde och testet blev negativt. Men att gå på toa är något jag gör väldigt ofta nu för tiden, 1 gång i timmen typ. Brösten är större än någonsin så jag tänkte vänta typ 1 vecka och om inte mensen kommit tills dess tar jag ett nytt test. Köpte ett testa tidigt ifall jag är en ?låghormonare?.

Men nu till något jättekonstigt och känsliga läsare varnas. När jag va på toa imorse kom det ut en jättetjock, seg slemklump. Helt genomskinlig och luktlös. Om man googlar bilder på slenpropp så får man upp precis vad jag hade. Någon annan som har upplevt något liknande? Eller har någon teori om vad sjutton kroppen håller på med? Har min cykel blivit helt rubbad från ingenstans? Så förvirrande...

Haha ja det hade varit så himla skönt!

Ett negativt behöver inte betyda att du inte är gravid :)

Fick ett negativt o resten positivt.

Hehe, man får flytningar om man är gravid, kanske bara var en jäkligt kraftig sådan nu :)

Ge inte upp hoppet :)!!
  • Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-28 11:05:25 följande:

Nej det kommer jag inte göra. Känns bara förbannat tungt.... Hoppas 11e försöket är the one!!!

Ja jag förstår det :(

De gör jag med <3!!
Svar på tråden BIM oktober-18