LBP91 skrev 2018-10-29 19:19:05 följande:
Jag blir bara mer och mer förvirrad. Varför har inte kroppen blivit lika smart som allt annat här i världen och man bara kunde få ett sms ifall man blivit gravid eller inte, haha.
Tog ett test i söndags på morgonen men hade vaknat flera gånger på natten och sprungit på toa så det var kanske inte så koncentrerat som det borde och testet blev negativt. Men att gå på toa är något jag gör väldigt ofta nu för tiden, 1 gång i timmen typ. Brösten är större än någonsin så jag tänkte vänta typ 1 vecka och om inte mensen kommit tills dess tar jag ett nytt test. Köpte ett testa tidigt ifall jag är en ?låghormonare?.
Men nu till något jättekonstigt och känsliga läsare varnas. När jag va på toa imorse kom det ut en jättetjock, seg slemklump. Helt genomskinlig och luktlös. Om man googlar bilder på slenpropp så får man upp precis vad jag hade. Någon annan som har upplevt något liknande? Eller har någon teori om vad sjutton kroppen håller på med? Har min cykel blivit helt rubbad från ingenstans? Så förvirrande...
Haha ja det hade varit så himla skönt!
Ett negativt behöver inte betyda att du inte är gravid :)
Fick ett negativt o resten positivt.
Hehe, man får flytningar om man är gravid, kanske bara var en jäkligt kraftig sådan nu :)
Ge inte upp hoppet :)!!