BIM oktober-18
Nu är frågan.
Har BIM nu på onsdag, köpte precis ett testa tidigt test, kan man ta det imorgon bitti eller är det bättre att spara det o testa på fredag om mensen fortfarande inte kommit?
Vad tror ni? Och vad hade ni gjort?
Nu är frågan.
Har BIM nu på onsdag, köpte precis ett testa tidigt test, kan man ta det imorgon bitti eller är det bättre att spara det o testa på fredag om mensen fortfarande inte kommit?
Vad tror ni? Och vad hade ni gjort?
Det är alltid bäst att testa efter BIM, även om en hel del får plus redan innan BIM. Jag hade inte kunnat hålla mig, så jag hade testat imorgon ändå, haha. Men då finns ju en risk att du måste köpa fler test till efter BIM. Den risken finns visserligen även om du väljer att testa först på fredag...
Hoppar också in här, har bim 25-26/10 och har tagit testa tidigt tester igår och idag och vet inte om jag vågar hoppas på att det är positivt?
Ahhh! Noterade pyttelite blod idag som spottings, är på äl +4-5, hoppfull att detta är en nidationblödning. Det får tiden utvisa för helt klart för tidigt för test, men ska tjuvstarta redan på måndag!
Ja men dåså! Haha då hade jag testat imorgon med gott samvete om jag var du
Sitter också i valet och kvalet, såååå sugen på att testa typ nu (har hållt mig ifrån att gå på toaletten snart 4 timmar så då ska det ju kunna gå att testa), men vill samtidigt spara lite på det och testa på morgonen imorgon...
Det är min första cykel efter senaste graviditeten så den kan ju vara lite längre än vanligt misstänker jag. Räknat på mina vanliga cykler så hade jag BIM i onsdags
Åh! Jag Har eesn tjuvstartat men egentligen tiölingen nytta, är på ÄL8-9 och testat med vanliga test så inte så sannolikt att se något, men har köpt ett testatidigt-test som jag tänkte spara till på torsdag, borde ge utslag då tycker jag!
Hur går det själv?
Har BIM imorgon 23/10,
Tog ett testatidigt test imorse och negativt blev det.
Tror inte att jag är gravid men mår sjukt illa nu på kvällen och blev åksjuk i bilen på väg hem vilket jag aldrig blir, så det känns konstigt.
Men hoppas på att nästa månad blir vår månad och vår tur!
Vill så himla gärna också ha en liten nu <3
Har BIM imorgon 23/10,
Tog ett testatidigt test imorse och negativt blev det.
Tror inte att jag är gravid men mår sjukt illa nu på kvällen och blev åksjuk i bilen på väg hem vilket jag aldrig blir, så det känns konstigt.
Men hoppas på att nästa månad blir vår månad och vår tur!
Vill så himla gärna också ha en liten nu <3
Åh hoppas du bara är en sen hormonare haha :) Vänta några dagar! :) Håller tummarna! Jag längtar också massor