• Sommaren2018

BIM oktober-18

Tirin skrev 2018-10-19 15:13:26 följande:

Ahhh! Noterade pyttelite blod idag som spottings, är på äl +4-5, hoppfull att detta är en nidationblödning. Det får tiden utvisa för helt klart för tidigt för test, men ska tjuvstarta redan på måndag!

Åååh hoppas hoppas hoppas!!

Själv har jag (förlåt för lite ofräsch) info men fått lite flytningar, också de är ju positivt haha!

Nc säger beräknad bim på onsdag och att jag bör ta gravtest nästa söndag, men vet inte om jag klara hålla mig så länge om mensen uteblir.

Hållar alla tummar att du får positivt på måndag!
  • Sommaren2018
    Evi82 skrev 2018-10-19 17:19:54 följande:

Ska också testa på måndag

Åh då håller jag alla tummar för dig med :D !!!
  • Sommaren2018
    Mollymus1992 skrev 2018-10-21 06:17:28 följande:

Testade med sticka imorse igen som inte visade nåt. Men envisade med att sen ta ett digitalt.. och JAG ÄR GRAVID!!!! <3 helt galet! Skakis...

Åååh grattis va roligt :D !!

Ska testa med digitalt i veckan är så nervös.
  • Sommaren2018
    Anonym (Längtar) skrev 2018-10-21 07:44:10 följande:

Hej, är ny här och är inne på 4e försöket. Har alltid prickat in ÄL varje månad då jag använder digitala ältester från CB och nu denna månad börjat med NC. Hoppas på plus men känner mig inte så hoppfull :( bim 25-27 ca.

Då har vi BIM ungefär samtidigt jag har 23-25e.

Använder också CB o NC och är inne på andra försöket.

Hoppas verkligen på plus också men har en känsla på negativt, vi får hålla tummar o tår för varandra :)!!

När tänkte du testa dig?
  • Sommaren2018
    Evi82 skrev 2018-10-21 05:13:38 följande:

Fick mensen :(

Tråkigt :( men påt igen till nästa månad :)!

Håller alla tummar!

Tror inte jag är gravid heller så då ses vi i nästa tråd :)
  • Sommaren2018
    Anonym (Längtar) skrev 2018-10-21 09:10:23 följande:

Åh jag förstår, jag känner lite små hugg nu i magen så vi får se om jag hinner testa innan mensen kommer. Men annars tänkte jag göra de typ onsdag? Blev så besviken förra månaden när jag testa tidigt i flera dagar och allt var negativt :( du då?

Spännande hoppas verkligen de blir positivt :)

Jag har också lite små ont ibland o haft sedan ÄL.

Men tänkte testa torsdag eller fredag om mensen inte kommit :)
  • Sommaren2018
    Mollymus1992 skrev 2018-10-21 09:14:14 följande:

Tack! Så glad!

Lycka till!! Jag fick alltså positivt på testa tidigt sticka igår. Neg på vanlig sticka idag. Och pos (1-2 v) på digital :) så det kan vara förjäkla lurigt och förvirrande det där! Jag testade positivt på bim +3. Testade neg de gångerna innan det. Så mitt tips är att vänta till efter missad mens för att slippa förvirring. Men det är lätt att säga det nu i efterhand..

Håller tummarna för dig! <3

Åh tack då vet jag lite vad som fungerar o inte :)!!

Så svårt att hålla sig ifrån testa om mensen uteblir men ska försöka!
  • Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-21 21:32:33 följande:

Åh önskar att tiden skulle gå snabbare haha. Bara på ÄL+5/6 idag.... Börjar redan känna "symptom". Gud va knäpp kroppen är. Kunde man inte bara få skita i och tänka på det tills det var dags att testa! :(

Känner verkligen samma som dig, jag har bim på onsdag så får tidigast testa då.

Dem här dagarna kommer gå så på långsamt.

Och om de är negativt kommer man bli så ledsen :/

Har knappt symptom så är förberedd på negativt men man hoppas ju!
  • Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-22 09:13:19 följande:

Jag har BIM nästa måndag så det är långt kvar till jag kan testa.... Jaa man hoppas ju alltid. Jag har höjd temp och molvärk men jag tror mest man bara inbillar sig... Jag vill verkligen bli gravid nu känner jag.... Är det första barnet för dig?

Ja men samma här höjd temp, molvärk och flytningar.

Var garvid i våras med missfall o då kändes de mer annorlunda hade super ömma bröst o va super trött därför tror jag på negativt nu :( men i vårat upptäckte jag positivt på testet två veckor efter bim så man vet ju aldrig.

Jaa första barnet o jag känner samma sak vill verkligen bli gravid nu nu nu!

Första för dig med :)?
  • Sommaren2018
    cassandra92 skrev 2018-10-22 13:50:23 följande:

Men det kan väl vara olika för olika graviditeter tänker jag!!! :) Håller ALLA tummar! När har du BIM? Japp första barnet :)

Jo jag har läst det så hoppet finns :)!!

Jag har BIM nu på onsdag och vill helst vänta tills fredag innan jag tar test :) men tror inte jag kommer kunna hålla mig haha.

Åh va spännande och detsamma till dig :)!!!
Svar på tråden BIM oktober-18