Camii80 skrev 2018-10-21 13:07:54 följande:
RD6 med 5-dagars och känner inte heller utav ngt alls (vare sig en potentiell grav eller Lutinus) förutom sjukt ömma bröst men det har jag haft sedan Gonal-F injektioner så jag vet inte om det, nu, har med graviditeten att göra eller om det är kopplat till mensen som ska komma om tre dagar (i normala fall får jag väldigt ömma bröst en vecka innan mens) Så jag var i samma tankebana som du - att allt gått åt skogen. Det är det mentala som spökar. Man är så sjukt inställd på att man ska ha symptomer och det hjälper inte att läsa trådar där den ena efter den andra skriver om vilka symptomer de har och själv sitter man i soffan och inte känner av ett s*it. Man grubblar är orolig, blir stressad och tankarna börjar snurra. Men man måste också komma ihåg att inte alla får några tidiga gravsymptomer heller. Så, jag har börjat försöka, med betoning på försöka, att tänka annorlunda ist - nämligen att inte tänka på det alls, låta naturen göra sitt (låter skitenkelt men det är raka motsatsen!!) För de tankarna måste ju ge en bättre miljö för ägget att vara i än i en som konstant är stressad (inte nog med att hela IVF-upplevelsen är stressande nog eftersom vi vet exakt tidpunkt när allt sker...) Vi två är kanske några av de som inte får några symptomet förrän senare? Hos oss får TDen utvisa.
Ja urs!! När är din testdag? Är det första ivf? Ja något litet hopp inom en säger ju att man kanske är en av dom som inte känner ett skit... men innerst inne är jag otroligt negativ. Har du något i frysen? Ja tjuvtestade negativt på äp+9. Nu vågar ja inte testa mer :/ håll ut kram!!