Provera+Letrozole start augusti 2018
Ska nu börja en kur med provera och sedan letrozole nu i augusti med önskan till ett plus, någon mer som ska göra det och vill följas åt?
Ska nu börja en kur med provera och sedan letrozole nu i augusti med önskan till ett plus, någon mer som ska göra det och vill följas åt?
Hej! Jag åt min första kur letrozol nu i veckan, 1/9 till 5/9. Ska på ultraljud på måndag! Hur har det gått för dig?
Lycka till! Dåligt tyvärr.. Så inväntar mens för en ny kur :(
Ok, jobbigt... Fick du ingen ägglossning av letrozolen eller tog det sig inte helt enkelt?
Tack!
bim på lördag med min 6te kur letrozol + ovitrelle. Får ägglossning varje gång men ingen graviditet ännu :(
Ok! Vilken dag brukar du få ägglossning, eller ändrar det sig? Är första kuren för mig, så det kan vara intressant att veta!
Hur länge tänker de att ni ska testa med letrozol innan det blir annat alternativ?
Ok! Vilken dag brukar du få ägglossning, eller ändrar det sig? Är första kuren för mig, så det kan vara intressant att veta!
Hur länge tänker de att ni ska testa med letrozol innan det blir annat alternativ?
Det har skilt sig väldigt mycket mellan gångerna, en gång fick jag det redan dag 12 och en annan dag 17. Ska du ta Ovitrelle också?
Jag kommer fortsätta med letrozol ett tag till, är inte i skick att genomgå IVF för barnlösheten har tyvärr tagit över hela mitt liv och lett till utmattningsdepression.
Ovitrelle är en spruta som du tar på dig själv i magen, den hjälper ägget att släppa. Letrozol hjälper endast att producera äggblåsor. Det är inte alla som behöver ha ovitrelle så förhoppningsvis slipper du den biten