• Sallyjkpg

Provera+Letrozole start augusti 2018

Ska nu börja en kur med provera och sedan letrozole nu i augusti med önskan till ett plus, någon mer som ska göra det och vill följas åt?

• Svar på tråden Provera+Letrozole start augusti 2018
  • ranten
    Ida3434 skrev 2018-09-18 16:12:16 följande:

Skönt att det  gav äl iallafall, då får vi hoppas att det blir en bebis snart också. 

Ja det är skönt att det fungerar. Vi testar denna månaden också sen blir det nog ivf.
  • Snuttangnu
    Ida3434 skrev 2018-09-18 16:12:30 följande:

Vad roligt. Hur såg det ut på vul?

Det såg bra ut! En stor äggblåsa redo att släppa, samt fin slemhinna. Nu håller vi tummarna!
  • Ida3434
    ranten skrev 2018-09-18 16:46:02 följande:
    Ja det är skönt att det fungerar. Vi testar denna månaden också sen blir det nog ivf.
    Håller tummarna så ni slipper ge er in i ivf-världen. Uppdaterar gärna hur det går :)
  • Ida3434
    Snuttangnu skrev 2018-09-18 17:39:28 följande:
    Det såg bra ut! En stor äggblåsa redo att släppa, samt fin slemhinna. Nu håller vi tummarna!
    Åh, håller tummarna :) Uppdaterar gärna hur det går. 
  • Sekaandjelka

Har precis kört min första kur, var på UL dom såg en fin äggblåsa, vi hade D-day i torsdags, nu på torsdag blir det att lämna blodprov för o se om jag har ägglossat sen nästa torsdag är det dags för antingen mens eller Gravtest

• ranten
    Ida3434 skrev 2018-09-18 18:10:15 följande:

Håller tummarna så ni slipper ge er in i ivf-världen. Uppdaterar gärna hur det går :)

Tack! Vi har sluppit det 2ggr innan så känner att det ändå är ok om det blir ivf, vi har kommit lätt undan ändå för att inte ha äl så att säga.
  • Snuttangnu
    Sekaandjelka skrev 2018-09-18 18:22:04 följande:

Har precis kört min första kur, var på UL dom såg en fin äggblåsa, vi hade D-day i torsdags, nu på torsdag blir det att lämna blodprov för o se om jag har ägglossat sen nästa torsdag är det dags för antingen mens eller Gravtest

Är det så att blodprov tas en vecka efter beräknad ÄL? Om du fått nån information om hur viktigt det är att det blir rätt dag. Jag ska ta blodprov på tisdag!:)
  • FrökenSara
    Snuttangnu skrev 2018-09-19 17:50:49 följande:

Är det så att blodprov tas en vecka efter beräknad ÄL? Om du fått nån information om hur viktigt det är att det blir rätt dag. Jag ska ta blodprov på tisdag!:)

Jag hade beräknad ägglossning i helgen/ måndags och ska ta blodprov på måndag, så det verkar ju vara runt en vecka :)
  • Sekaandjelka

Ja det skall tydligen vara så, dom gjorde så på mig förra gången med, exakt en vecka efter ÄL då fick jag ta blodprov!

Nu väntar jag tills nästa torsdag då äre dags för Gravtest, blivit sviken så många gånger så det känns som om att ett plus är långt ifrån för o visa sig framför mina ögon.
  • Snuttangnu
    Sekaandjelka skrev 2018-09-20 20:17:24 följande:

Ja det skall tydligen vara så, dom gjorde så på mig förra gången med, exakt en vecka efter ÄL då fick jag ta blodprov!

Nu väntar jag tills nästa torsdag då äre dags för Gravtest, blivit sviken så många gånger så det känns som om att ett plus är långt ifrån för o visa sig framför mina ögon.

.

Spännande! Jag ska iväg i början av veckan och ta blodprov, sen får jag gravtesta eller få mensen en vecka efter det alltså! Spännande...
Svar på tråden Provera+Letrozole start augusti 2018