Provera+Letrozole start augusti 2018
Jag hoppar också in här! Har precis börjat min första kur letrozol och varit på vul. Spännande!
Jag hoppar också in här! Har precis börjat min första kur letrozol och varit på vul. Spännande!
Vad roligt. Hur såg det ut på vul?
Har precis kört min första kur, var på UL dom såg en fin äggblåsa, vi hade D-day i torsdags, nu på torsdag blir det att lämna blodprov för o se om jag har ägglossat sen nästa torsdag är det dags för antingen mens eller Gravtest
Ja det skall tydligen vara så, dom gjorde så på mig förra gången med, exakt en vecka efter ÄL då fick jag ta blodprov!
Nu väntar jag tills nästa torsdag då äre dags för Gravtest, blivit sviken så många gånger så det känns som om att ett plus är långt ifrån för o visa sig framför mina ögon.
Hur går det för alla?
Själv åkte jag på nån magbacill och hade rännskita två tre dagar när jag tog pergo. Trodde det var kört typ att medicinen inte skulle hinnas ta upp av kroppen. Men igår på vul cd 11 så hade jag 2 ägg på 13mm och ett ägg på 14mm! Lättnad! Ska tillbaka och göra nytt vul på fredag och då också prata planera för att göra ivf om det inte lyckas denna cykeln.
Åh vad spännande lycka till! Vet tyvärr inte vad värdet ska ligga på, har du fått göra vul?
Spännande väntar in bim nu då? ??
Ja precis så det ska lossa. Håller tummarna ändå och hoppas du är en av dem som inte har symptom!
Det ska ligga på minst 23 för att det ska vara ägglossning, vad hade du för värde? :)
Det kan nog stämma och i så fall har du haft ägglossning. Dubbelkolla gärna med en läkare. Nej man kan inte ha för högt.