Provera+Letrozole start augusti 2018
Ska nu börja en kur med provera och sedan letrozole nu i augusti med önskan till ett plus, någon mer som ska göra det och vill följas åt?
Ska nu börja en kur med provera och sedan letrozole nu i augusti med önskan till ett plus, någon mer som ska göra det och vill följas åt?
Jag har gjort VUL för några dagar sedan och hade en blåsa på 21,8 mm och läkaren sa jag skulle ha ÄL samma kväll troligtvis. Men har inte fått några positiva ÄL test. Så vet inte vad jag ska tro...
Okej:) ja jag har gjort vul för en dryg vecka sen, och hade då en stor äggblåsa som skulle ägglossa samma kväll eller dagen efter.
Vul idag på cd14 hade en äggblåsa på 17,5 och en på 15. Fått ta menopur idag och ska ta pregnyl imorgon. Kan ju hoppas att det blir två ägg två chanser
Spännande väntar in bim nu då? ??
Ja till veckan. Men jag har inga känningar så hoppas inte för mycket.
Vad är det du tagit? Är det så att ägget lossar?
Ja precis så det ska lossa. Håller tummarna ändå och hoppas du är en av dem som inte har symptom!
Deppigt idag: fick mens imorse, så misslyckat första försök med letrozol... Hade ställt in mig på det, men man blir ju otroligt besviken varje gång ändå.
Deppigt idag: fick mens imorse, så misslyckat första försök med letrozol... Hade ställt in mig på det, men man blir ju otroligt besviken varje gång ändå.
Jag har gjort VUL för några dagar sedan och hade en blåsa på 21,8 mm och läkaren sa jag skulle ha ÄL samma kväll troligtvis. Men har inte fått några positiva ÄL test. Så vet inte vad jag ska tro...
Fick du inte ovitrelle?
Det ska ligga på minst 23 för att det ska vara ägglossning, vad hade du för värde? :)
Det kan nog stämma och i så fall har du haft ägglossning. Dubbelkolla gärna med en läkare. Nej man kan inte ha för högt.
Progesteron vaggisar vad jag ogillar alla falska graviditets symptom. Ömma bröst och hugg stick i livmodern efter bara 2 nätter. Blä
Progesteron vaggisar vad jag ogillar alla falska graviditets symptom. Ömma bröst och hugg stick i livmodern efter bara 2 nätter. Blä
Varför får de tabletterna? Trodde bara man fick det vid ivf.
Hej! Hur gick det för er??