Provera+Letrozole start augusti 2018
bim på lördag med min 6te kur letrozol + ovitrelle. Får ägglossning varje gång men ingen graviditet ännu :(
bim på lördag med min 6te kur letrozol + ovitrelle. Får ägglossning varje gång men ingen graviditet ännu :(
Ok! Vilken dag brukar du få ägglossning, eller ändrar det sig? Är första kuren för mig, så det kan vara intressant att veta!
Hur länge tänker de att ni ska testa med letrozol innan det blir annat alternativ?
Varit hos barnmorskan nu, hade en äggblåsa på 15mm så vi kunde börja försöka idag. Förväntad ägglossning isf till helgen/början av veckan :) Så ju är det bara att hålla tummarna!
Mensen startade idag, så snart dax för letrozole :)
Hoppar in här :) jag börjar på ons! Hade första riktiga försöket som gav äl aug.
Jag hoppar också in här! Har precis börjat min första kur letrozol och varit på vul. Spännande!
Jag har gjort VUL för några dagar sedan och hade en blåsa på 21,8 mm och läkaren sa jag skulle ha ÄL samma kväll troligtvis. Men har inte fått några positiva ÄL test. Så vet inte vad jag ska tro...
Deppigt idag: fick mens imorse, så misslyckat första försök med letrozol... Hade ställt in mig på det, men man blir ju otroligt besviken varje gång ändå.
Progesteron vaggisar vad jag ogillar alla falska graviditets symptom. Ömma bröst och hugg stick i livmodern efter bara 2 nätter. Blä