• Anonym (Pernilla)

Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.

Lite kort. Dejtar en kille via Tinder och de två första träffarna har varit lyckade. Bra samtal, promenader och mat tillsammans.

Tredje gången möttes vi på stranden för att sola/bada tillsammans.

Killen kommer dit i tygshorts och tar en handduk kring midjan för att byta till badbyxor. Och vid ombytet byter han om på ett sådant sätt så att penisen syntes.

Svårt att förklara hur han gör, men är 100 % säker att han gjorde som han gjorde så att jag skulle kunna se penisen.

Var så uppenbart att han placerade handduken kring midjan och bytte om på ett sätt så att jag skulle kunna se den.

Blev väldigt tagen av det han gjorde och blev lite stum för någon sekund.

Sammanfattningsvis blev stranddejten stel och inte avslappnad.

Har inte pratat med honom sedan dess.

Vad tycker Ni?

Fick känslan av att han kan vara en kille som gillar att skicka dick pics.

Tveksam till fortsättning.

• Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.
  • Voyager
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-04 20:33:41 följande:

Därför att jag vill se olika sidor av personen.

Men inte undersidan?
  • felicityporter

Det är i min mening enbart andra sorteringen, alltså riktiga äckel som knullar allt på två ben på Tinder och inget ställe man träffar någon man vill ha något seriöst med.

• Anonym (S)

Men har du tänkt tanken på något sånt framöver? Isåfall borde du inte reagera så starkt. Har du inte tänkt tanken alls på att något liggande skulle kunna komma ifråga längre fram så gör du nog rätt i att inte fortsätta dejta honom. Jag börjar fundera redan efter första dejten över huruvida jag skulle kunna tänka mig att ligga med killen eller ej. Kommer jag fram till att nej, det vill jag nog inte går jag inte på fler dejter.
  • Pentra

Tycker nog du då skulle gjort klart för honom redan på första träffen att du bara var ute efter att se hans olika sidor, men att du absolut inte ville ha förhållande, eller någonsin ville se honom naken eller ligga med honom. Lite fult att inleda honom i falska förhoppningar, och slösa bort hans tid, eftersom han inte verkade vara ute efter exakt samma kompisskap som du... ... Hälsningar, Pentra
  • Anonym (S)
    Anonym (F) skrev 2018-08-04 20:13:51 följande:

Vi ska ju komma ihåg dom som anser sig vara "lite finare" som inte ligger förrän flera månader och 30dejter senare. Sen finns det ju fortf dom som sparar sig till bröllopet, dom är nog få men dom finns.

Men även om man så fint sparar sig borde man ju vilja vara med en person som man känner attraktion till och kan tänka sig att ligga med när den dagen väl kommer.
  • Anonym (S)
    Pentra skrev 2018-08-04 20:47:18 följande:

Tycker nog du då skulle gjort klart för honom redan på första träffen att du bara var ute efter att se hans olika sidor, men att du absolut inte ville ha förhållande, eller någonsin ville se honom naken eller ligga med honom. Lite fult att inleda honom i falska förhoppningar, och slösa bort hans tid, eftersom han inte verkade vara ute efter exakt samma kompisskap som du... ... Hälsningar, Pentra

Håller med. Känns himla märkligt alltihop.
  • Voyager
    Hårfagre skrev 2018-08-04 21:13:47 följande:

De flesta män har penis.

Ja, och det är t.o.m. snart 2019 och ca 3,5 MILJARDER penisar (dock inte alla på en strand nära dig i ögonhöjd men ett ansenligt antal dessutom p.g.a. att människor legat med varandra (i dd flesta fall).
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (S) skrev 2018-08-04 20:54:09 följande:
    Men även om man så fint sparar sig borde man ju vilja vara med en person som man känner attraktion till och kan tänka sig att ligga med när den dagen väl kommer.
    Ok. Förväntas jag ta beslut om jag vill ligga med killen redan efter en dejt?

Har som sagt inte dejtat på 10 år.

• EnAnonumius
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-04 21:48:54 följande:
    Ok. Förväntas jag ta beslut om jag vill ligga med killen redan efter en dejt?

Har som sagt inte dejtat på 10 år.

Men det var väl inte det hon skrev att det förväntades att ta beslut om att ligga med killen redan efter första dejten?

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.