• Anonym (Pernilla)

Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.

Lite kort. Dejtar en kille via Tinder och de två första träffarna har varit lyckade. Bra samtal, promenader och mat tillsammans.

Tredje gången möttes vi på stranden för att sola/bada tillsammans.

Killen kommer dit i tygshorts och tar en handduk kring midjan för att byta till badbyxor. Och vid ombytet byter han om på ett sådant sätt så att penisen syntes.

Svårt att förklara hur han gör, men är 100 % säker att han gjorde som han gjorde så att jag skulle kunna se penisen.

Var så uppenbart att han placerade handduken kring midjan och bytte om på ett sätt så att jag skulle kunna se den.

Blev väldigt tagen av det han gjorde och blev lite stum för någon sekund.

Sammanfattningsvis blev stranddejten stel och inte avslappnad.

Har inte pratat med honom sedan dess.

Vad tycker Ni?

Fick känslan av att han kan vara en kille som gillar att skicka dick pics.

Tveksam till fortsättning.

• Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.
  • Anonym (Lasse)

Ja men hallå, det är liksom 2018. Dumpa genast !

• Voyager

Eftersom jag inte känner till vilken typ av "tindrande" kontakter ni haft tidigare är det svårt att uttala sig. De jag träffat hade nog inte brytt sig men om du inte känner dig bekväm med det tycker jag du bara kan säga det rakt, ärligt och odramatiskt. Kanske blir han då själv helt ointresserad av fortsatta träffar och saken är utagerad, om det nu var för att testa ditt eventuella intresse.

• Pentra
    Anonym (Lasse) skrev 2018-08-04 15:28:18 följande:
    Ja men hallå, det är liksom 2018. Dumpa genast !

Ja, men hallå, det är liksom 2018. By om båda två, sida vid sida, ta varandra i hand och gå ut i vattnet och bada!
  • Anonym (Jossan)

När jag läste rubriken fick jag upp en bild i huvudet av att han vände sig mot dig och typ körde helikoptern... Det här var harmlöst haha, väldigt diskret dessutom. Inte direkt att han väntade sig en reaktion av dig heller(som vissa killar gör, när man ska "wooow":a hans kuk). Ni har ändå varit på ett par dejter, gillar varandra och han kanske var lite sugen. Var det någon random på stranden hade det däremot varit ett övertramp.

• Anonym (Pernilla)
    Bernadotte skrev 2018-08-04 10:06:08 följande:

Så, TS, du hittar en snubbe på Tinder, dejtar honom två gånger och upplever det som lyckat. Tredje gången ses ni för att bada, han byter om och lyckas "flasha" kuken samtidigt... Vad är problemet?

Jag ser det som en subtil teaser från hans sida och verkligen inget att förfasa sig över... Är du pryd..?

De flesta som använder Tinder gör det för att kunna få hoppa i bingen per omgående.

Du kanske ska söka kontakt via ngt annat medie där inriktningen är ngn annan..?

Har inte varit ute på dejtingscenen på 10 år och har tydligen inte hängt med i svängarna och utvecklingen.

Om jag dejtar en kille en tredje gång så förutsätter det att jag vill knulla med honom?

Förstår jag saken rätt?

Ja, Tinder är kanske helt fel arena för mig.
  • Anonym (S)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-04 19:44:55 följande:

Har inte varit ute på dejtingscenen på 10 år och har tydligen inte hängt med i svängarna och utvecklingen.

Om jag dejtar en kille en tredje gång så förutsätter det att jag vill knulla med honom?

Förstår jag saken rätt?

Ja, Tinder är kanske helt fel arena för mig.

Varför dejtar man någon flera gånger om man inte kan tänka sig att framöver ligga med personen? Då kanske man ska kalla det kompisträff istället, eller vad hade du för tanke med att träffa den här killen?
  • Anonym (F)
    Anonym (S) skrev 2018-08-04 19:56:01 följande:

Varför dejtar man någon flera gånger om man inte kan tänka sig att framöver ligga med personen? Då kanske man ska kalla det kompisträff istället, eller vad hade du för tanke med att träffa den här killen?

Vi ska ju komma ihåg dom som anser sig vara "lite finare" som inte ligger förrän flera månader och 30dejter senare. Sen finns det ju fortf dom som sparar sig till bröllopet, dom är nog få men dom finns.
  • Voyager

Bra synpunkt. Min känsla är att det finns en stor pluralism idag. I min ungdom kunde jag mycket väl tänkt som TS men efter besök på Cap d?Agde, Kattholmen, Mellbystrand etc. och diverse kontakter via sociala nätverk och IRL ställde jag mig helt frågande till en sådan reaktion 2018 men något sa mig: Har du redan glömt hur det var och att det fortfarande kan finnas sådana ädla uppfattningar?

Det viktiga tycker är att man klargör vilka förväntningar man har på varandra.

• Anonym (Pernilla)
    Anonym (S) skrev 2018-08-04 19:56:01 följande:
    Därför att jag vill se olika sidor av personen.
Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.