• Pentra

Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.

Många byter om öppet, men halvdiskret, snabbt och naturligt på stranden eftersom det finns ont om alternativ. Dessa korta sekundrar tittar man, av respekt, bort; på samma sätt som att man tittar bort när någon slår in sin kod vid betalning med kort eller vid bankomatuttag. OM han nu skulle ha nöje av att visa upp sig så är ju det till ingen nytta för honom om du gjort till en vana att titta bort vid sådana tillfällen, och/eller låtsas som ingenting. ... Eller så skulle du direkt sagt högljutt och missnöjt: Va' f--! Öppnar du MIN present, och dessutom i förtid! Vad skall jag nu fantisera om?! ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Pentra
    Anonym (Lasse) skrev 2018-08-04 15:28:18 följande:
    Ja men hallå, det är liksom 2018. Dumpa genast !

Ja, men hallå, det är liksom 2018. By om båda två, sida vid sida, ta varandra i hand och gå ut i vattnet och bada!
  • Pentra
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-04 20:33:41 följande:
    Därför att jag vill se olika sidor av personen.

Tycker nog du då skulle gjort klart för honom redan på första träffen att du bara var ute efter att se hans olika sidor, men att du absolut inte ville ha förhållande, eller någonsin ville se honom naken eller ligga med honom. Lite fult att inleda honom i falska förhoppningar, och slösa bort hans tid, eftersom han inte verkade vara ute efter exakt samma kompisskap som du... ... Hälsningar, Pentra
Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.