• Anonym (Pernilla)

Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.

Lite kort. Dejtar en kille via Tinder och de två första träffarna har varit lyckade. Bra samtal, promenader och mat tillsammans.

Tredje gången möttes vi på stranden för att sola/bada tillsammans.

Killen kommer dit i tygshorts och tar en handduk kring midjan för att byta till badbyxor. Och vid ombytet byter han om på ett sådant sätt så att penisen syntes.

Svårt att förklara hur han gör, men är 100 % säker att han gjorde som han gjorde så att jag skulle kunna se penisen.

Var så uppenbart att han placerade handduken kring midjan och bytte om på ett sätt så att jag skulle kunna se den.

Blev väldigt tagen av det han gjorde och blev lite stum för någon sekund.

Sammanfattningsvis blev stranddejten stel och inte avslappnad.

Har inte pratat med honom sedan dess.

Vad tycker Ni?

Fick känslan av att han kan vara en kille som gillar att skicka dick pics.

Tveksam till fortsättning.

• Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.
  • Voyager

Killens perspektiv? Han kanske bara ville bli av med sin dejt och verkar nu äntligen ha lyckats på tredje försöket?

• Hårfagre
    Anonym (va) skrev 2018-08-05 04:11:05 följande:

Detsamma gäller för kvinnor.

Kvinnor är ute efter ens pengar, iof då ibland genom sex. Men det primära de är ute efter är alltid pengar.
  • Voyager
    Hårfagre skrev 2018-08-05 16:06:41 följande:

Kvinnor är ute efter ens pengar, iof då ibland genom sex. Men det primära de är ute efter är alltid pengar.

Traditionellt har kvinnor dragits till men som utstrålar resurser t.ex. makt, pengar, eller varför inte "starka ljud". (Han måste ju vara helläcker att ligga med, hur kan han annars göra så mycket ljud från rockscenen som miljoner andra tjejer kan höra i hela världen. Tänk om han ville välja mig.) Men det kan också vara ett maximalt kompletterande immunförsvar som gör vissa mäns dofter mer attraktiva än andras för vissa kvinnor. Detta är oftast omedvetet men kan kanske vara den "kemi" som uppstår när man träffas.

I dagens läge när pengar blir allt mindre en bristvara tror jag andra resurstyper kan spela roll, begåvning, talang, kreativitet etc. Jag har heller aldrig varit med om att de kvinnor jag träffat varit ute efter pengar. Det har varit etablerade yrkeskvinnor som bara velat ha ömsesidig njutning - och velat se snopp kan jag väl tillägga för att koppla tillbaka till trådens ämne.
  • Anonym (va)
    Hårfagre skrev 2018-08-05 16:06:41 följande:
    Så var det säkert förr men inte numera.Skulle väl ändå tippa på att män med makt fortfarande är attraktivt, mend et kan ju ha att göra med deras självsäkra sätt att föra sig också.

• Anonym (Missen)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-03 19:09:24 följande:

Lite kort. Dejtar en kille via Tinder och de två första träffarna har varit lyckade. Bra samtal, promenader och mat tillsammans.

Tredje gången möttes vi på stranden för att sola/bada tillsammans.

Killen kommer dit i tygshorts och tar en handduk kring midjan för att byta till badbyxor. Och vid ombytet byter han om på ett sådant sätt så att penisen syntes.

Svårt att förklara hur han gör, men är 100 % säker att han gjorde som han gjorde så att jag skulle kunna se penisen.

Var så uppenbart att han placerade handduken kring midjan och bytte om på ett sätt så att jag skulle kunna se den.

Blev väldigt tagen av det han gjorde och blev lite stum för någon sekund.

Sammanfattningsvis blev stranddejten stel och inte avslappnad.

Har inte pratat med honom sedan dess.

Vad tycker Ni?

Fick känslan av att han kan vara en kille som gillar att skicka dick pics.

Tveksam till fortsättning.

Han bytte sannolikt om med samma medvetenhet som du hade då du stirrade på hans penis.
  • Anonym (G)

Fast du glodde ju, är inte han du ska skaffa självbehärskning på ;)

Jag hade inte reagerat , strand och ombyte = naket !

• Anonym (G)
    Tom Araya skrev 2018-08-05 01:58:57 följande:

På vilket sätt menar du att han gjorde det medvetet?

Det undrar jag med, krävs att TS är och stirrar han i skrevet redo för en "öppen show" för att se hans penis så är ju ganska som ska bli äcklad av hennes sexistiska sätt isåfall.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (G) skrev 2018-08-05 16:37:41 följande:
    Det undrar jag med, krävs att TS är och stirrar han i skrevet redo för en "öppen show" för att se hans penis så är ju ganska som ska bli äcklad av hennes sexistiska sätt isåfall.
    Många svar i tråden. 

Vi pratade och tittade på varandra vid ombytet då vi var på dejting. 

Blir mer prat vid dejting än när man är i en relation.

Och ja, han visade medvetet kuken. Tanken var att jag skulle se den.

Kanske någon som varit framgångsrikt i tidigare dejter?

• Anonym (Tjejen)

Har ni hörts av sedan det hände?

• Tiina87
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-05 16:57:59 följande:

Många svar i tråden. 

Vi pratade och tittade på varandra vid ombytet då vi var på dejting. 

Blir mer prat vid dejting än när man är i en relation.

Och ja, han visade medvetet kuken. Tanken var att jag skulle se den.

Kanske någon som varit framgångsrikt i tidigare dejter?

Varför stirrar du på din dejts skrev när han byter om? När någon byter om (dejt osv) så vänder man sig.
Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.