• Anonym (Pernilla)

Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.

Lite kort. Dejtar en kille via Tinder och de två första träffarna har varit lyckade. Bra samtal, promenader och mat tillsammans.

Tredje gången möttes vi på stranden för att sola/bada tillsammans.

Killen kommer dit i tygshorts och tar en handduk kring midjan för att byta till badbyxor. Och vid ombytet byter han om på ett sådant sätt så att penisen syntes.

Svårt att förklara hur han gör, men är 100 % säker att han gjorde som han gjorde så att jag skulle kunna se penisen.

Var så uppenbart att han placerade handduken kring midjan och bytte om på ett sätt så att jag skulle kunna se den.

Blev väldigt tagen av det han gjorde och blev lite stum för någon sekund.

Sammanfattningsvis blev stranddejten stel och inte avslappnad.

Har inte pratat med honom sedan dess.

Vad tycker Ni?

Fick känslan av att han kan vara en kille som gillar att skicka dick pics.

Tveksam till fortsättning.

• Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.
  • Anonym (migrän)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-03 20:18:34 följande:

Ok, dejtar jag någon tre gånger så finns det redan något outtalat att vi kommer ha sex med varandra?

Ja, killen verkade nog tro det.

Ja de flesta som dejtar har sex i bakhuvudet. Det är ju ändå en kärleksrelation de flesta letar efter. Vilket alltsom oftast inkluderar sex.

Håller med om att jag också skulle tyckt det var lite spännande att få en liten kukflash. Men vi är ju alla olika.
  • smulpaj01

Jag förstår inte heller varför du stirrar på hans skrev när du ser att han ska byta om?

I övrigt hade jag nog inte funderat så mkt på saken i det läget när man byter om på stranden. Hade han dragit fram den under middag på restaurangen hade det varit självklart sjukt!

Sedan har jag fått uppfattningen att Tinder är för sexdejter och inget seriöst alls och då behöver han inte vara pryd med dig.

• Anonym (Pernilla)
    Anonym (migrän) skrev 2018-08-06 15:23:58 följande:
    Ja de flesta som dejtar har sex i bakhuvudet. Det är ju ändå en kärleksrelation de flesta letar efter. Vilket alltsom oftast inkluderar sex.

Håller med om att jag också skulle tyckt det var lite spännande att få en liten kukflash. Men vi är ju alla olika.
    Tvivlar inte en sekund på att de flesta män mer än gärna vill se fittan och helst efter ett mail.

Men är förvånad att så många kvinnor gärna ser kuken i ett tidigt skede.
  • Anonym (migrän)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-06 15:26:02 följande:

Tvivlar inte en sekund på att de flesta män mer än gärna vill se fittan och helst efter ett mail.

Vi kvinnor är också sexuella varelser och många av oss tycker också det är lite spännande med erotik och sex.
  • Anonym (Pernilla)
    Anonym (migrän) skrev 2018-08-06 15:30:50 följande:
    Vi kvinnor är också sexuella varelser och många av oss tycker också det är lite spännande med erotik och sex.
    Håller med. Sen kan man ha lite stil och känsla, känna av läget.
  • Anonym (Xxx)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-06 15:26:02 följande:

Ah...visste att du var en "fin flicka".
  • Tommy182
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-06 15:33:47 följande:
    Håller med. Sen kan man ha lite stil och känsla, känna av läget.
    Tycker du borde dumpa den killen.
    Om han gjorde det medvetet så blottade han sig och oavsett vad alla gubbslem i detta forum säger så är det fel.

Ociviliserat beteende. 
  • Aikido

Samtidigt i en helt annan del av Köping:

- Nej jag tror inte vi ska ses mer. Alltså vi var på stranden idag och du skulle sett som hon glodde på mig när jag bytte om. Man skulle kunna tro att hon inte sett kuk på 10 år minst. Det kröp i hela kroppen på mig och det var sjukt konstig stämning resten av dagen.

• Anonym (Pernilla)
    Aikido skrev 2018-08-06 15:55:50 följande:

- Nej jag tror inte vi ska ses mer. Alltså vi var på stranden idag och du skulle sett som hon glodde på mig när jag bytte om. Man skulle kunna tro att hon inte sett kuk på 10 år minst. Det kröp i hela kroppen på mig och det var sjukt konstig stämning resten av dagen.

Småkul.

Kanske ska se honom en gång till.

Och ja, den var stor.
  • smulpaj01
    Aikido skrev 2018-08-06 15:55:50 följande:

Ha ha....inte helt omöjligt faktiskt
Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.