• Anonym (Pernilla)

Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.

Lite kort. Dejtar en kille via Tinder och de två första träffarna har varit lyckade. Bra samtal, promenader och mat tillsammans.

Tredje gången möttes vi på stranden för att sola/bada tillsammans.

Killen kommer dit i tygshorts och tar en handduk kring midjan för att byta till badbyxor. Och vid ombytet byter han om på ett sådant sätt så att penisen syntes.

Svårt att förklara hur han gör, men är 100 % säker att han gjorde som han gjorde så att jag skulle kunna se penisen.

Var så uppenbart att han placerade handduken kring midjan och bytte om på ett sätt så att jag skulle kunna se den.

Blev väldigt tagen av det han gjorde och blev lite stum för någon sekund.

Sammanfattningsvis blev stranddejten stel och inte avslappnad.

Har inte pratat med honom sedan dess.

Vad tycker Ni?

Fick känslan av att han kan vara en kille som gillar att skicka dick pics.

Tveksam till fortsättning.

• Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.
  • Anonym (SissiBillie)

Hade verkligen inte fortsatt träffa honom om han 1) inte fattar att det är olämpligt att flasha sig för dig 2) visar kuken på stranden 3) inte fattar hur man byter om diskret, vilket typ 5-åringar kan göra.

Lite jävla klass kan man väl ändå begära, men nej killar måste ju alltid få visa upp sina penisar, jävligt tröttsamt. Vill man inte se är man lesbisk, pryd eller tråkig.

• Physalis

Om han faktiskt gjorde det med flit och du inte uppskattade det så hade jag slutat träffa honom om jag var du.

Tror ni båda kan träffa andra ni är mer kompatibla med.

Korrekturläser som en kratta
  • Pentra

Många byter om öppet, men halvdiskret, snabbt och naturligt på stranden eftersom det finns ont om alternativ. Dessa korta sekundrar tittar man, av respekt, bort; på samma sätt som att man tittar bort när någon slår in sin kod vid betalning med kort eller vid bankomatuttag. OM han nu skulle ha nöje av att visa upp sig så är ju det till ingen nytta för honom om du gjort till en vana att titta bort vid sådana tillfällen, och/eller låtsas som ingenting. ... Eller så skulle du direkt sagt högljutt och missnöjt: Va' f--! Öppnar du MIN present, och dessutom i förtid! Vad skall jag nu fantisera om?! ... Med vänlig hälsning, Pentra

• Anonym (asch så)
    Pentra skrev 2018-08-04 12:26:03 följande:
    Många byter om öppet, men halvdiskret, snabbt och naturligt på stranden eftersom det finns ont om alternativ. Dessa korta sekundrar tittar man, av respekt, bort; på samma sätt som att man tittar bort när någon slår in sin kod vid betalning med kort eller vid bankomatuttag. OM han nu skulle ha nöje av att visa upp sig så är ju det till ingen nytta för honom om du gjort till en vana att titta bort vid sådana tillfällen, och/eller låtsas som ingenting. smile1.gif ... Eller så skulle du direkt sagt högljutt och missnöjt: Va' f--! Öppnar du MIN present, och dessutom i förtid! Vad skall jag nu fantisera om?! ... Med vänlig hälsning, Pentra
    Precis!

Jag brukar ibland även kommentera i förväg, "titta bort nu"-
  • Zinken

Alla är ju olika och vissa är inte rädda för nakenhet och andra tycker sådan här mer privat. Båda parter är helt ok och har sina rätt men två saker slår mig här.

Först, om du inte är ok med detta ts, varför i hela friden tittade du på honom när han bytte om? Borde man inte titta bort då? Han kanske gjorde det med flit för att du stirrade och han tyckte det var oartigt Eller ett märkligt beteende som du tycker han nu har? Jag skulle kunna tänka mig att flasha så om någon stirrar när jag byter om, skulle ta det som att man vill se något och är det någon jag vill visa för så varför inte.

Det andra är, hur är du så säker på att bollen ligger hos dig om ni inte hörts av sen dess? Han kanske kände av den spända stämning och inte vill träffa dig igen. Viljan att fortsätta ligger ju inte bara i en ända.

Så det mest intressanta just nu skulle vara att få veta om han ens hört av sig till dig ts? Om inte så känns det ju som känslorna är ömsesidiga, ingen av er vill dejta den andre. Problem solved. Om han har det så föreslår jag att du är ärlig och berättar vad du känner.

• Anonym (Sarah)

Uppenbart han potentiell våldtäktsman! vem vill bilda mobb så vi kan slå skiten ur han?

• Anonym (Dan)
    Anonym (Pernilla) skrev 2018-08-03 20:13:26 följande:
    Killen bytte medvetet om på ett sätt så kuken skulle bli synlig för mig. Inget misstag eller slump.

Är ingen dussintjej som ligger på dejt 1 eller 2 och därför kändes detta väldigt obekvämt.

Dejting behöver inte leda till sex.
    Nej. Det behöver inte leda till sex, men det rekommenderas starktFlört
  • Anonym (.)

Jag hade reagerat väldigt negativt på en sån grej. Hade nog backat undan om det var något så nytt.

• Anonym (Milf:))

Helt naturligt. Bra och se vad han har att erbjuda ;)

• Anonym (Du är konstig)

Det är ju mer respektlöst att du glor när han byter om? Dessutom kollade du antagligen på hans skrev om du nu såg hans penis.

Vad hade du tyckt om han stod och glodde på dig när du böt om?

Svar på tråden Killen jag dejtar "visade" penisen vid ombyte på stranden.