Vad köper du till läraren?
Hej,
Idag köpte vi en presentförpackning med väldoftande hudvårdsprodukter till vårat barns lärare i avslutningspresent. Vad tänker ni köpa/har ni köpt till era barns lärare?
Hej,
Idag köpte vi en presentförpackning med väldoftande hudvårdsprodukter till vårat barns lärare i avslutningspresent. Vad tänker ni köpa/har ni köpt till era barns lärare?
Vad är en "neutral doft"?
Det är faktiskt subjektivt vad som klassas som "neutral doft", och att en s.k neutral doft "faller andra i smaken2 för att det faller dig i smaken.
Så jag köper inte det svaret med att "det går nog bra".
Sedan så brydde du dig inte ens att reflektera över att jag påtalade för dig att personen kan vara doftallergiker/-överkänslig. Men jag antar att det inte är viktigt för dig att ta med det i beräkningen. För det doftar ju såå gott.
Hur skall du kunna veta detta när du inte känner människan väl?
Efter dessa två orden så försvann intresset att läsa vidare...Kan du gissa varför?
Det är tydligare att det är viktigare för folk att kunna klappa sig själva på axeln över hur duktiga och präktiga de är som ger fina dyra presenter, och visa att de kan slösa pengar med på gåvor, sedan skita i att man kan riskera hälsan på mottagaren. Nej varför skall man behöva tänka på sådant?
Var det tillräckligt sarkastiskt bra bemötande på ditt sarkastiska "jag bryr mig inte" inlägg?