Ni killar som har legat väldigt lite
Är ni avundsjuka på tjejer som ligger jätteofta?
Är ni avundsjuka på tjejer som ligger jätteofta?
Nu har man pressat in 1 miljon män i Sverige på senare år och dessförinnan också någon miljon. Det är klart att det blir skev könsbalans. Kaos är det man tillverkar.
Personligen ligger jag inte med tjejer som haft många sexpartners. Jag dissar dem. I sin tur blir ju många ledsna eftersom jag är en kvalitetskille. Men de kan inte få mig. Det blir en missmatch på individnivå för båda kön.
Men kaos är det ju man medvetet skapat med invandringen. Kaosets frukter kommer synas allt mer. I form av ökade våldtäkter, kraftigt ökat ohälsotal bland bägge kön. Minskad familjebildning och det kommer leda till ännu mer kaos.
Men det är inte min karma, det är de som röstade på denna utveckling som har karma med denna utveckling. Ansvaret ligger där.
Så må vara sant. Men frågan var inte vem som behöver undvika slemmiga personer mest utan frågan var vem har lättast att få ligga.
Den som får en radda med män som står i kö och hur påverkas då chansen att någon där skulle passa mot en man som inte har några kvinnor på rad och måste aktivt göra något.
Både män och kvinnor kan ju stöta på konstiga personer av motsatt kön. Medans skillnaden är att kvinnor får dem uppradade medans män måste jobba för att få träffa dem.
Så trots det så skulle jag tycka det kändes lättare om dem stod på rad.
Jag värderar inget i analysen. Bara matematiskt analyserar vad svaret på frågan om vem som får lättast att ligga.
Fullt medveten om att hur det ser ut för mig sig oangelägenheter av olika de slag. Men det ändrar inte svaret på frågan om att kvinnor har det lättare att ligga när dem är ute efter ett ligg. Svaret på den frågan är ett självklart ja.
Om du inte är ute efter ett ligg är en sak och då självklart blir det jobbigt med killar som raggar på en. Men det har ju fortfarande inte med frågan att göra.
Vem har lättast att ligga och det blir ju fortfarande att kvinnor har det. För när en kvinna är ute efter ett ligg så blir det matematiskt ett större urval att välja bland och därför även lättare att hitta någon som passar att ligga med.
Sen om man gillar det eller ej det besvaras inte av den frågan.
Vart har jag tryckt på den?
Kanske någon annan i tråden.
Jag la mig bara in i diskussionen för att besvara frågan.
Jag har inte värderat olika frågor mot varandra.
T.ex.
Vem har lättas att få ligga när man vill? Svar: Kvinnor
Vem slipper mest oangelägenheter när man går ut? Svar: Män
Vem har störst urval när man går ut? Svar: Kvinnor
Vem har lättast när man inte vill ligga? Svar: Män
Vem har lättast att få exakt den partner man vill ha? Svar: Män
Vem har mest obehag av att gå ut? Svar: Kvinnor
osv.
Ingen av dessa frågor ovan står i konflikt med varandra.
Allt beror på vad det är du tittar på.
Men försök inte utnyttja någon av dessa frågor till något det inte är bara för att man känner missnöje inom något annat område.
Visst är det så. Visst kan du bli pressad när du inte vill ligga. Men det är ju en annan grej. Det har ju inte med svaret på vem som har lättast att få ligga. Eller hur.
Den som har lättast att få ligga så måste man ju jämföra en man och en kvinna som vill ligga.
Vill man söka sig till utländska tjejer så är det extremt lätt att få ligga som svensk. ( myten om välhängda svenskar är cementerad hos invadrartjejer. )Trots allt är de flesta tjejer svenska och verkar inre ha så bra drift. De ligger runt en hel del och datar många dock vilket inte verkar hjälpa deras libido.. Lättaste är nog att få latino eller asitiska tjejer och betydligt svårare är det svenska tjejer vilket är relativt ok.Det är lika svårt oavsett hur tjejen ser ut övervikt etc.. Bara en notis så att det inte blir nån hatkampanj mot snygga tjejer. Svåraste på listan är nog om man ska ha toppklass transvestit med stil och former. Det finns rätt gott om dem men de har extrema motkrav och står högt i kurs.