Inlägg från: Överste Senap |Visa alla inlägg
  • Överste Senap

Ni killar som har legat väldigt lite

Anonym (Sexet) skrev 2018-06-10 22:34:02 följande:

Vad tycker du om att de gör så?

Vad tycker du själv?
  • Överste Senap
    Anonym (Sexet) skrev 2018-06-11 00:26:48 följande:

Jag tycker att de som värderar kvalitet före kvantitet är kloka (sex-missbrukare kan möjligen undantas från regeln).

Och vad tycker du om de som gillar att ligga runt?
  • Överste Senap
    Anonym (Sexet) skrev 2018-06-11 20:14:33 följande:

Att det är oklokt. Men de gör vad de vill. Vad tycker du själv?

Jag tycker det är upp till dem att göra som de vill och de ska inte behöva höra av andra att de är horor, lössläppta etc.
  • Överste Senap
    Anonym (Sexet) skrev 2018-06-11 20:15:33 följande:

Så du kan fixa ett ligg imorgon? Lät inte så först nämligen.

Nu kanske jag ska låta Jag1 tala för sig men hur i all världen får du det till att han tror sig kunna fixa ett ligg i morgon baserat på det han skrev? Jag förstår inte hur du tänker men vill gärna göra det.
  • Överste Senap
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 10:24:28 följande:

Så må vara sant. Men frågan var inte vem som behöver undvika slemmiga personer mest utan frågan var vem har lättast att få ligga. 

Den som får en radda med män som står i kö och hur påverkas då chansen att någon där skulle passa mot en man som inte har några kvinnor på rad och måste aktivt göra något. 

Både män och kvinnor kan ju stöta på konstiga personer av motsatt kön. Medans skillnaden är att kvinnor får dem uppradade medans män måste jobba för att få träffa dem. 

Så trots det så skulle jag tycka det kändes lättare om dem stod på rad. 

Endast desperata män kan bortse från att frågan om vem som har lättast att ligga är viktigast och att det kvinnor utsätts för när de går ut är av underordnad betydelse.

Skärp till dig och inse vad som är viktigt så ökar du dina chanser att få ligga. Att bara trycka på en påstådd orättvisa om vem som har lättast att få ligga är patetiskt och omanligt.
  • Överste Senap
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 10:46:28 följande:

Vart har jag tryckt på den? 

Kanske någon annan i tråden. 

Jag la mig bara in i diskussionen för att besvara frågan. 

Jag har inte värderat olika frågor mot varandra. 

Vem har ställt frågan om vem som har lättast att få ligga?
  • Överste Senap
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 10:53:13 följande:

T.ex. 

Vem har lättas att få ligga när man vill? Svar: Kvinnor 

Vem slipper mest oangelägenheter när man går ut? Svar: Män

Vem har störst urval när man går ut? Svar: Kvinnor

Vem har lättast när man inte vill ligga? Svar: Män

Vem har lättast att få exakt den partner man vill ha? Svar: Män 

Vem har mest obehag av att gå ut? Svar: Kvinnor

osv. 

Ingen av dessa frågor ovan står i konflikt med varandra. 

Allt beror på vad det är du tittar på. 

Men försök inte utnyttja någon av dessa frågor till något det inte är bara för att man känner missnöje inom något annat område.

Varken Ts eller någon annan har tagit upp frågan om vem som har lättast att ligga. Det är bara du. Frågorna du ställde ovan är illa ställda. Tex om vem som har störst urval, kan du definiera urvalspopulationen?
  • Överste Senap
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 11:02:26 följande:

Visst är det så. 

Men vem av dessa har störst chans att bli intresserad och tänd.

Person A som får träffa av 50 personer under en kväll

Person B som får träffa 0 kanske 1 på sin höjd

Är ju ingen rocket science att den som träffar 50 personer i alla fall har en större chans att någon skulle vara intressant mot den som träffar 1. 

Det är ungefär lika många kvinnor som män som går på krogen. Kvinnor har alla män att välja på och män har alla kvinnor att välja på.
  • Överste Senap
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 11:08:09 följande:

För att kunna se om någon är intressant så måste du få till en konversation. 

Det är ett fåtal män som lyckas få till det. Medans det är en betydligt större andel av kvinnor som får det varje kväll. 

Sen jämför vi ju ansträngningen till att få det och där kommer kvinnorna få det per automatik till skillnad från män som måste kämpa för att kanske få prata med en kvinna under kvällen. 

De lyckas inte av den anledning anonym(An) skriver. Vill de ligga får de lära sig förstå hur de ska attrahera kvinnor. Har inget med matematik att göra.
  • Överste Senap
    Anonym (K) skrev 2018-06-14 14:08:37 följande:

Tack,

är väl lite det jag också menar. Om vi tar t.ex. två lika blyga en kvinna och en man. Kvinnan kommer ju få automatiskt folk som kommer fram medans mannen kanske inte ens vågar sig fram till någon. Att då säga att mannen har det lika lätt är något som för mig är svårt att acceptera.

Du kan ju vara en superblyg kvinna som ändå får till det för det råkar komma en bra man fram som raggar på dig. :)

En överviktig kvinna totalt utan utstrålning får sällan, om någonsin kontakt på krogen om hon inte tar den själv.
Svar på tråden Ni killar som har legat väldigt lite